Blir det yngel

har en platy hunn og en molly hann, kan de få yngel?
er det inden som vet det
Hei!
Nei det mener jeg bestemt de ikke kan! Av de "vanlige" levendefødende fiskene, er det bare platy og sverddrager som kan krysses.

Med vanlig, mener jeg Molly, Guppy, Platy og sverddrager

Det er imidlertid ikke umulig att hunfisken din yngler selv om den er "singel", den kan enten ha vært gravid da du fikk/kjøpte den, eller den kan ha lagred sperm. (hvis den noengang har gått sammen med en han av egen art, er den sansydligvis gravid/bærer sperm)
før så hadde jeg to platyer(hunn og hann) og to mollyer(hunn og hann)
ROLF-FLOR
før så hadde jeg to platyer(hunn og hann) og to mollyer(hunn og hann)


Hei!
Ok, hvis hun har gått sammen med en han, så er det nok store muligheter for att platyen din er gravid Hun kan lagre spermen lenge i lenge i kroppen og bli gravid/føde lenge etter att hun er blitt alene. Tror de går gravide i 30 til 70 dager avhengig av forholdene!
Anne Marie K
[QUOTE=ROLF-FLOR]før så hadde jeg to platyer(hunn og hann) og to mollyer(hunn og hann)


Hei!
Ok, hvis hun har gått sammen med en han, så er det nok store muligheter for att platyen din er gravid Hun kan lagre spermen lenge i lenge i kroppen og bli gravid/føde lenge etter att hun er blitt alene. Tror de går gravide i 30 til 70 dager avhengig av forholdene!

ok
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap