Guppyen min føder nå :)

Jeg har lenge hatt guppyer og fått masse små yngel, men jeg har aldri vært vitne til hele fødselen. Jeg merket at hun begynte å gjemme seg bak pumpa, og det pleier hun aldri gjøre, så jeg ble litt mistenksom og tror du ikke at det svømte en lite lysegul miniguppy rett forran øynene på meg

Utrolig snodig å se henne med en liten hale ut av "rompa", så gjør hun et lite byks og VIPS kommer det en kjempeforvirra liten sak med to stoore øyne svømmende.

Dette var gøy
Gratulerer må være gøy å se det
hei! grattis, for en uke tilbake bevitnet jeg det samme, så en liten beby, og flyttet hua rett over i fødekasse, der 5 min senere begynte det å skyte ut av henne, utrolig kult å se på når bebyen kommer ut som en liten ball i fosterstilling og så sprette ut og begynne å svømme. resultatet ble to små oransje egg og 17 levende bebyer som alle har det bra
Gratulerer med guppy-yngel! Ja, ikke sant det er moro!?
ja det er virkelig kjempemorsomt

Nå er hele akvariet fult av søte små. Ser ikke ut som de voksne guppyene bryr seg noe særlig om de små, så jeg kan fremdeles telle opp mot 20 stykk blandt plantene
Jeg hadde fødsel for 2 uker siden, jeg merket noen små yngel og hunnen gjemte seg. Puttet med en gang henne i fødekassa og der fødte hun utrolig nok mange unger. for Jeg klarer nå å telle minst 40.

Åij! 40 stykk er ganske mange gitt Nesten glad jeg ikke fikk så mange..hadde ikke hatt plass Lever de alle mann fremdeles?

Jeg blir stadig imponert over at det kan befinne seg så mange yngel inni den lille fisken
Tilfeldig bekjentskap
© Sigmund Hansen
Reklame for plussmedlemskap