Finnes black molly i hvit og gul farge?

Hei.
Jeg ønsker å kjøpe flere Molly fisker til min 110liter akvarie...
Det jeg lurte på om det finnes Molly i Gul og Hvit farge? Nå tenker jeg på Molly fisk som Black Molly ikke Seilfinnemolly eller Poecilia Latipinna...
Jeg ønsker ikke å kjøpe fisk som vokser mye som seilfinnemolly siden jeg har en liten akvarie.

Jeg var innom dyrebutikken og de mente at Black Molly finnes i tre farger svart, hvit og gul... De hadde Molly i gul og hvit farge og de mente at de ikke kommer til vokse mer enn 10cm... Kan det stemme?

Problemet er at jeg ikke finner Molly fisker i databasen som har kroppsformen som Black Molly og har Gul eller Hvit farge...
Black molly finnes i mange fargevarianter, ikke bare svart, hvit og gul, og de er veldig vanlige så du burde ikke ha noe problem med å finne dem.
Den opprinnelige fargen på black molly var gul

De blir vel ikke noe større enn 10 cm vil jeg tro.
Hvorfor skal du se bilder? Tror du ikke på butikken ang farge?
Nei det gjør ikke jeg...

Siden de Solgte meg Molly fisker i Gul og Svart farge, men etter noen dager jeg fant ut de var Platy...
Men er ikke det der en sphenops molly?
Du får kjøre 4 mil nordover, så er det en butikk her som har fine gule mollyer
Inaktiv bruker
Er ikke det molly?


For jeg har noen helt like
Jeg har vist det til en eldre kar som har mye erfaring med fisker...
Han mente det er en Platy fisk...
Han mente at Molly finnes ikke i to farger lik som den...

Jeg har tenkt å beholde dem siden jeg likte de farger... :-P
BloppBlopp
Du får kjøre 4 mil nordover, så er det en butikk her som har fine gule mollyer :)


Hva er adressen?
Jessheim. Den som ligger ved Essoen
Jeg er ganske sikker på at dette er en Molly (selv om Molly og Platy kan være ganske like). Gul og svart er vanlige farger hos Molly, har selv svart Molly med litt gult på finnene.
Fant en spennende side om emnet:
Dette er et bilde av gul "Black molly"
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap