Gravid guppy med sort flekk nå plutselig rosa!?

mine to guppier hadde nå for3 timer sidensort flekk og nå er den rosa!? og de virker tynnere kan de ha fødet? MEN INGEN yngler å se!
Det er ikke umulig at alt av yngel har blitt spist opp av moren eller andre fisk. Dessuten kan dem ha gjemt seg.
Har du mange andre fisk i samme akvarium eller?
Den svarte flekken var ungene. Når den er rosa har den/de fødet. Se lenge etter yngelen, de er ganske gode å gjemme seg pluss at de er små.
Noen kan nok ha blitt spist opp.
Et tips: Ha mye planter da overlever mye mer av yngelen
Lykke til
NÅ er det plutselig sort igjen :S:S:S:S:S:S

på begge:S
Jeg tror jeg har svaret.

Siden det er svart igjen så snart.

Det høres ut som at det bare er det at fiskene dine har spist litt masse og derfor har en del bæsj i magen. Som igjen gjør at det lett kan vises som en mørk flekk i buken.

Hvor store er fiskene dine?

Det er som regel sånn at uka før fisken får yngelen så ser den såkalt firkantet ut.

kjøpt dem for ca i uke siden..og det ligner ikke bæsj..du kan se små prikker...og det er tydelig det er noe annet enn bæsj
ok.

Da har nok enten di andre fiskene i akvariet stått rett ved og spist dem så snart dem kom ut. Eller så kan det faktisk hende at hunnen har tatt ungene sine selv og at hun nå trenger og på do.
mine gravide guppyer er også rosa der det svarte skal være noen ganger, dette er om morgenen når jeg skrur på lyset igjen, så det virker som om det svarte blir rosa om natten, for det blir svart igjen etter hvert..
omvendt hos meg!:/ de var sort med lys
de er sorte når jeg har lys mine også, var det jeg ville frem til.. de blir lyse i fargene når det er natt/mørkt, og når man skrur på lyset da så vil man se at de får igjen fargene sine etter hvert...
Hei jeg har ikke svar på hvorfor de bytter farge, men hvis du har en følelse av at guppyene har fått yngelen, men ikke finner de, så sjekk inni pumpa!!! jeg fant 9 levende yngel da jeg "renset" den i dag...
pumpa oppi en bøtte med akvarie vann og sitt klar med håven!
finner stadig vekk yngel i pumpa her i huset
men jeg har fluval Edge den har spesial pumpe så INGEN småfisk el yngel kommer innn elsker det akvariet det er så moderne samtidigså flott å se på

http://reefbuilders.com/2009/03/28/fluval-edge-aquarium-hit-uk-market-week-april-6th/

også kan maninrede med denne flotte veggen

http://www.petland.com/fluval-edge-bamboo-wall-w-plant-basket.html
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap