Guppy i overflaten

Hei. Det er ganske stille her om dagen, men jeg prøver igjen. For to dager siden satte jeg inn 12 nye guppyr å disse har parkert helt i overflaten jeg har forsøkt å justere både sirkulasjon å luft. Har 10 kardinal tetra der også å de holder til på bunn av akvariet. Jeg har også skiftet ut en del av vannet. Har løftet pumpen så jeg får mere bevegelse i vannet. Jeg har kun så jeg får målt ph den er på 7,4 temp på 25g.
Er det noen som har noen gode forslag så tar jeg imot dem med takk.

jarle
Guppy liker seg i øvre del av karet. De skal selvsagt ikke henge i overflaten og gispe etter luft, da er det noe galt. Har du målt nitritt?

Hvordan har du innredet karet? Planter?
Janne
Guppy liker seg i øvre del av karet. De skal selvsagt ikke henge i overflaten og gispe etter luft, da er det noe galt. Har du målt nitritt? Hvordan har du innredet karet? Planter?


Hei
Jeg har ikke målt det enda, sitter med strips å skal lære meg det i dag. Jeg mange planter å en rot med mose. Jeg har ment å bruke guppyne til oppdrett. Skiftet vann i går kveld etter att jeg fant en død guppy. Vil guppy ha mye eller lite bevegelse i vannet?

mvh
jojj
Du har vel ikke fått en proteinhinne på vannet ditt?
Entrak
Du har vel ikke fått en proteinhinne på vannet ditt?
Der ble jeg satt ut. Hva mener du med det?
Det danner seg av og til en proteinhinne i overflaten som blir liggende som et "lokk". Denne må fjernes. Bare søk etter "proteinhinne" og du finner masse poster om det.
Entrak
Det danner seg av og til en proteinhinne i overflaten som blir liggende som et "lokk". Denne må fjernes. Bare søk etter "proteinhinne" og du finner masse poster om det. :)

Nå har det endelig løst seg. Butikken jeg kjøpte guppyne i ringte å sa at det var sopp infeksjon. De kom faktisk hjem til meg medisiner. Men tusen takk for hjelpen.

mvh
jojj
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap