Guppy

Jeg har tenkt å få guppy. tror jeg skal ha 2. Jeg har veldig (VELDIG) lyst at de skal få yngel, pga jeg vil opleve det. men jeg er nødt å ha de i en bolle i kanskje 2 uker og jeg lurer på om de "parres" på to uker? ikke det at de har fått yngel på to uker men da de har vært ilag i to uker i en bolle om hunnen er gravid?????????

Blir veldig taknemelig forsvar! Kom gjerne med litt mer info om guppy og yngel!

TAKK PÅ FORHOND
Guppy
Silje Hansen
Jeg har tenkt å få guppy. tror jeg skal ha 2. Jeg har veldig (VELDIG) lyst at de skal få yngel, pga jeg vil opleve det. men jeg er nødt å ha de i en bolle i kanskje 2 uker og jeg lurer på om de "parres" på to uker? ikke det at de har fått yngel på to uker men da de har vært ilag i to uker i en bolle om hunnen er gravid????????? Blir veldig taknemelig for svar! Kom gjerne med litt mer info om guppy og yngel! [B] TAKK PÅ FORHOND:-)
vist du kjøper en voksen hunn, så vil hun kunne få yngel også uten en hann til stede,
da hun garantert har blitt parret tidligere, å di kan spare på sæden i over et år...
men ha en han å en hun ilag, å hun vil nokk bli parret innen kunn få dager=)
di føder vell ca hvær 30 dag tror jeg, så selv om du setter di ilag kan det gå en mnd før du ser noen unger,
eller som jeg gjørde ( med platy da, men det er likedann for di) kjøp ei ho såm ser litt kjukk ut:P
her kom det yngel samme natt som hun kom hit:P
å du burde forresten ha 2-3 hoèr på 1 han...¨
ellers vil han plage hoà ihjel med parringen...:S
Takk
Takk for svarene kom gjerne med mer info
Velkommen til en fin hobby

Jeg lurer på en ting, hvorfor må dem stå i en bolle i 2 uker? Det beste for fisken er jo dem får et akvarium som er filter( som er innkjørt).
Guppy
har bestilt akvarium, men det kommer ca om 2 uker og jeg får fiskene i mårra
hvor får du fiskene fra?
dyrebutikken eller privat? =)
Tilfeldig bekjentskap
© Marte Stensby
Reklame for plussmedlemskap