Svart molly som blir hvit! hjelp!

hei

Min svarte lyrhale molly har begynt å få hvite områder på kroppen. Det ser på en måte ut som om hun skiter farge. Kan dette være en infeksjon? Jeg prøvde forrige uke å behandle vannet med "all over" medisin, det ga ingen effekt. Noen som vet hva dette kan være? Hun oppfører seg akkurat som de andre fiskene i akvariet og er aktiv.

Takk for svar
Det er litt letter og gi noen gode svar hvis du legger inn ett bilde eller to.
skulle gjerne lagt ut bilde, emn det lastes ikke opp til pcen
Hva mener du med "all over" medisin?

Hvis det er en soppinfeksjon er det mulig å behandle med litt salt eller Esha 2000 (hjelper også mot bakterielle infeksjoner). Hvis det er parasitter kan Esha Exit hjelpe.

Hvis du er usikker, er det mulig å kombinere medisinene Esha 2000 og Esha Exit. Det blir enklere å hjelpe hvis du har et bilde.
Doktor Dyregod
Hva mener du med "all over" medisin? Hvis det er en soppinfeksjon er det mulig å behandle med litt salt eller Esha 2000 (hjelper også mot bakterielle infeksjoner). Hvis det er parasitter kan Esha Exit hjelpe. Hvis du er usikker, er det mulig å kombinere medisinene Esha 2000 og Esha Exit. Det blir enklere å hjelpe hvis du har et bilde.


Jeg har også ett par black molly som har blitt hvit flekkete. Regner med at det er sopp eller noe. De var helt fine da jeg kjøpte de, men dagen etter var de begynt å få hvite flekker. Det er bare disse to mollyene som er slik. Jeg har behandlet karet med esha2000, tredagers behandling, siste dagen for 4 dager siden. Fiskene er noe bedre, men langt fra bra. Hvor lang tid pleier det å ta?
Her er ett bilde, ikke så lett å se men det var det beste jeg fikk til... Før jeg putta Esha2000 i karet så var de nesten mer hvite enn sorte....


Tilfeldig bekjentskap
© Hanne Utne
Reklame for plussmedlemskap