Fargen på guppy

Når er det man kan begynne å se fargene på guppy huene? jeg har nå 6 guppy huer som er totalt grå og veeldig kjedelig. så har jeg også ei som er mindst dobbelt så stor som de 6 andre, å hu har litt farge på halen sin.

Jeg fikk beskjed av hun jeg kjøpte guppyene av att de var 2-3 månter. men kan det stemme? siden dem enda ikke har fått noe som helst farge.

De er som sakt grå, litt svart aktig bakover mot halen å dem erganske små.
Bilder?

Kunne jeg få sett et bilde hvor store de er?
Da blir det litt lettere å se sjønner du Tonje
utrolig teit av meg å ikke legge med bilde... men jeg skal prøve å få tatt noen med en gang av dem og den største så man ser forskjell

Flott Tonje Jeg venter i spenning
Bildene
alle de grå rundt her er av de 6 kjedelige grå huene jeg skrev om. den med orange hode er en sverddrage yngel.
[External Image]

Her ser man hvor stor og brei den store hua er(øverst til høyre) mens den andre er bitte liten i forhold og helt fargeløs(nederst til venstre)
[External Image]

[External Image]

Beklager dårlige bilder og flekkette glass! går rett på å vaske det

De skulle hatt farge i de størrelsene de har nå, mammaen deres var helt sikkert grå.
Hvis ikke kan det være innavl, som oftest blir de helt grå da, men hunner blir heller aldri så fargerike så hannene da
okei ble litt skuffa da jeg forventa de med litt mere farger, hehe, vet att huene ikke er så fargerike, men de jeg har sett har hvertfall hatt farge på halen Men men^^ må uansett finne meg flere huer
Fra naturen av er hunnene uten "farge", så ikke noe rart ved det. Se bildene av endlers i basen, så ser du...

Er målet et kar med masse farge, så kjøper du bare hanner.
Nei, målet er ikke masse farger Jeg elsker guppyer, så derfor har jeg det, selv om huene er grå å fargeløse er de veldig søt fisk
Tilfeldig bekjentskap
© Odd Meyer Løgevik
Reklame for plussmedlemskap