Forslag til akvariuminnhold??

Hei, jeg har et akvarium som har stått i årevis, har ikke blitt gjort så mye med det, er et 200 liters akvarium, med utvendig pumpe. i dag er det kun en gul gurami og noen bunnfisk.
Jeg har litt lyst og fylle det med platy, og lurer litt på hvilken innredning som er og anbefale, hvordan liker platyene og ha det? og jeg har tidligere erfart at platyer eter opp plantene mine, er det noen planter de ikke eter på? og er det noen fisk som lever naturlig sammens med platy. er ute etter og ha et harmonisk akvarium, og vil også at de skal kunne yngle uten at yngelen blir spist opp.
håper noen har erfaring med disse, og noe kunnskap om hvordan gjøre det best mulig?
Les litt om platy i kunnskapsbasen, så ser du hvilke vannverdier de liker osv. Platy er en lett fisk som det ikke skal mye til for og få til og trives.
var og så der, men står ikke så mye om hvilken vannverdier de liker og sånn, liker de røtter? masse planter? steiner? liker de mye åpent vann?
Katrine Cess
var og så der, men står ikke så mye om hvilken vannverdier de liker og sånn, liker de røtter? masse planter? steiner? liker de mye åpent vann?




Står relativt enkelt forklart hvilke vannverdier disse liker der da
Beklager skreiv feil i forrige innlegg, tenkte mere på interiøret eller er det bare og putte oppi hva som helst?
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarte Sæbø
Reklame for plussmedlemskap