Phallichthys tico +fairweatheri

Prøver å skaffe disse fiskene til en bekjent i Danmark ,noen som vet hvor/om en kan få tak i disse?
Beste tips for en som bor i Danmark tror jeg er via Poecilia Scandinavia! Dette er slettes ikke vanlig fisk, og er vanskelig å få tak på! De skal heller ikke være så enkle å få til å yngle. Det bodde en kar her i Bergen som hadde P. Fairwatheri, og tror han fikk yngel på disse, men mener han ga bort fiskene (uvisst til hvem). Ser i basen at en her i Bergen hadde oppdrett på disse i 2010, så kanskje han har overskudd?
Selv har jeg P. Amates som er en grå variant av disse, men en nydelig fisk det og
Pål
Hun er medlem av Poecilia Scandinavia ,men tydeligvis klarer de ikke å skaffe henne disse likevel.
Har vært i kontakt med Rune som hadde oppdrett på P. Fairwatheri,men han hadde solgt de til på Jæren tror jeg det var.

Tico var det Ørjan som hadde tidligere men han har flyttet til Stavanger

Så skal ikke være let ,får kanskje håpe på at det kommer noen på Storauksjonen i April

Nei disse er ikke lett og få tak på! Jeg hadde ikke oppdatert min artsliste på Poecilia, så jeg hadde ikke oversikt over om noen her har disse fiskene, men jeg skal sjekke det når den er godkjent og gi deg en lyd!
Var hos Ørjan jeg kjøpte mine Amates, og fikk da sett Fairweatheriene hans og det var fine fisk, han oppdaget faktisk yngel på de da jeg var der . Men som sagt kvittet han seg med de....
Lykke til i jakten
Pål
Tak skal du ha og det hadde vært kjekkt om du kunne gitt meg en lyd når du får sjekket
Tilfeldig bekjentskap
© Ellisiv Huseklepp
Reklame for plussmedlemskap