Dalmatiner-molly med merkelig oppførsel

Jeg er jo ganske sikker på at hun er drektig, men det er likevel rar oppførsel på henne, med mindre det skal være slik da, har ikke hatt yngel på dalmatiner-molly før..

Hun svømmer rooooolig stort sett hele tiden, hun henger ellers rolig i et hjørne, enten nede eller oppe i karet. Hun svømmer bort fra de andre fskene i karet (som da er molly, guppy, platy og 2 ancistrus), og vil være i fred. Av og til rykker og napper hun, som om hun spiser noe jeg ikke kan se, og presser som i en fødsel (kan ikke se noe som ligner på yngel). Hun spiser lite, og har ikke vært så interessert i mat de siste dagene.

Dette er jo fødsels-tegn i mine øyne, men så svømmer hun plutselig sikksakk i hele karet, kjempefort, mens hun slår halen oppi vannoverflaten og lager kjempehøye plaskelyder. Dette har skjedd et par ganger de siste dagene...

Noen?
Har det skjedd noe mer? For meg høres dette også ut som en fødsel, så jeg er spent på om du nå har fått yngel?
cetes
Har det skjedd noe mer? For meg høres dette også ut som en fødsel, så jeg er spent på om du nå har fått yngel?

Hahaha! Så nå at tråden er ett år gammel. Har visst ikke kommet inn i at vi er i 2014 enda.
Men det er forsåvidt fortsatt interessant å høre hvordan dette gikk da
Det høres ut som fødsels-komplikasjoner. Også jeg lurer på hvordan det gikk? Dalmatiner-molly er ikke annerledes i oppførsel enn andre mollyer, heller. Bare hudfargen er annerledes.
Tilfeldig bekjentskap
© Bernd Jung
Reklame for plussmedlemskap