Sverddragertyper.

Jeg kjøpte en sverddragehann i går. Og jeg har ikke sett lignende før. Den er spesiell i fargene og har kort sverd. Lurer på om det er en blanding? Og er det ut ifra hvilken art det er om sverdet er kort eller langt?
Plussmedlem
Noen arter har lengre sverd (i forhold til kroppslengde) enn andre, ja. Men det er mye mer enn det som spiller inn.
Hvis du kjøpte den i butikk så burde jo de vite hvilken variant det er.
Hvis du kjøpte den privat så burde selgeren vite det om det er en spesiell variant

Det er en del prisforskjell på de forskjellige, for å si det sånn
Dette er en oppdretsvariant, sikkert ung, den får nok lengere sverd når den blir voksen
Det var vel for at den var ung ja. For nå har den begynt å vokse.

Takker for svar.
Thyra
Jeg kjøpte en sverddragehann i går. Og jeg har ikke sett lignende før. Den er spesiell i fargene og har kort sverd. Lurer på om det er en blanding? Og er det ut ifra hvilken art det er om sverdet er kort eller langt?



Hei Thyra, jeg kan ikke hjelpe deg med spm ditt, men lurer veldig på hva denne flytende øya di er lagd av, og hvor man får tak i slike ?

Den var kul, og siden jeg ikke har holdt på med akvarium de siste 6-7 årene har jeg ikke sett dette før.

Sean Troy
[QUOTE=Thyra]Jeg kjøpte en sverddragehann i går. Og jeg har ikke sett lignende før. Den er spesiell i fargene og har kort sverd. Lurer på om det er en blanding? Og er det ut ifra hvilken art det er om sverdet er kort eller langt?



Hei Thyra, jeg kan ikke hjelpe deg med spm ditt, men lurer veldig på hva denne flytende øya di er lagd av, og hvor man får tak i slike ?

Den var kul, og siden jeg ikke har holdt på med akvarium de siste 6-7 årene har jeg ikke sett dette før.



Hei

Den har jeg kjøpt på ebay. Søk på: Floating Rocks Suspended Stone Aquarium Fish Tank.
De finnes i forskjellige størrelser.
Tilfeldig bekjentskap
© Liz Helen
Reklame for plussmedlemskap