Gravid?

Denne fisken ser mye tjukkere ut enn de andre jeg har av samme type.
Kan det være at den er på tjukka? Hvist det er en hunn fisk da?
Den hvite/svart er en hun. Kan være hun er gravid
Da får vi vente i spenning å se
Jeg synes begge to ser gravide ut. Guide til å se om levendefødende fisk er gravid. Den sorte flekken rett bak magen er en veldig god indikasjon.
Hakasu
Jeg synes begge to ser gravide ut. [URLBLOCK1]. Den sorte flekken rett bak magen er en veldig god indikasjon.



Den andre der trodde jeg egentlig var en hann. Men den har en mørk flekk der. Men nå er ikke jeg noe ekspert på fisk:/
Bambus
[QUOTE=Hakasu]Jeg synes begge to ser gravide ut. [URLBLOCK1]. Den sorte flekken rett bak magen er en veldig god indikasjon.



Den andre der trodde jeg egentlig var en hann. Men den har en mørk flekk der. Men nå er ikke jeg noe ekspert på fisk:/

Ja, når du sier det så ser det jo ut som en hann. Det ser ut som om den har gonopodium egentlig. Jeg har sett bilder av hanner med mørke flekker der før, så det kan nok godt stemme at det er en hann. Neste gang skal jeg se litt nøyere etter før jeg uttaler meg
Hakasu
[QUOTE=Bambus][QUOTE=Hakasu]Jeg synes begge to ser gravide ut. [URLBLOCK1]. Den sorte flekken rett bak magen er en veldig god indikasjon.



Den andre der trodde jeg egentlig var en hann. Men den har en mørk flekk der. Men nå er ikke jeg noe ekspert på fisk:/

Ja, når du sier det så ser det jo ut som en hann. Det ser ut som om den har gonopodium egentlig. Jeg har sett bilder av hanner med mørke flekker der før, så det kan nok godt stemme at det er en hann. Neste gang skal jeg se litt nøyere etter før jeg uttaler meg
Hva er gonopodium? Noe farlig?

Glem det. Fann det ut med et lite søk her på forumet
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Tjernshaugen
Reklame for plussmedlemskap