Mange dvergguramier?

Er det greit å ha to par med dvergguramier i samme kar? Eller blir de frustrerte av det? Jeg har så lyst på et til par!
Har ikke prøvd å ha flere par sammen selv, men de har jo det i butikkene. Ser ut som at det går greit, men så er det jo det at i butikkene er det gjerne MANGE par sammen. På denne måten kan man bryte ned territorier, som igjen virker på den måten at det ikke er "verdt" slåssing. Hm, er vel nærmest et politikersvar, dette... Vanskelig å si på forhånd, for det er jo så store individuelle forskjeller også i temperament blant fisker!

Hvordan går det med skumredebygginga, da?
Joda, hannen tilbringer veldig mye tid under flyteplantene, men han bare ser på dem.. Blåser noen bobler innimellom, men det har ikke blitt noe rede enda. =)
Det er vel mest størrelsen på akvariumet som er avgjørende for om det går fint med flere enn et par.
Jeg skal velge mellom dvergguramier, paletter eller sommerfuglciklider.. Men jeg klarer ikke bestemme meg!! =(
Vil ha alle. =)
Cathrin
Jeg skal velge mellom dvergguramier, paletter eller sommerfuglciklider.. Men jeg klarer ikke bestemme meg!! =( Vil ha alle. =)

Det eneste du trenger å bestemme deg for er hvor ditt neste akvarium skal stå..
Hehe, det har jeg planlagt for lenge siden! Vet akkurat hvordan det (rettere sagt de) skal være også! Venter bare på at millionene skal rulle inn her! =)
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap