bilder af Kampfiskguttene mine

Jeg er blitt en stolt Stemor til 12 vakkre gutter af typene HMPK DT CT Hm


Så jeg måtte jo bare sette her noen bilder af dem.
1 bilde Blå butterfly Hm
2 black Melano Hm
3 Copper Multicolor DT
4 Dobbel tail black med lys kropp
5 Flerfarget Hm
6 snøhvit Crowntail
7 Lilla Butterfly Hmpk


8 min favorit .....Lys lilla og gul butterflu HMPK


9 Multicolor Crowntail Vakker er hann
Nærmere slutten kommer jeg


10 Pastel White Hm


11 Turkis Halvmoon


så siste af guttene

12 Yellow-gold Hm

Men vist noen har lyst til og se bedre på dem alle sammen har jeg laget profil for hver og enkel inne på min profil...
Mange flere bilder der
Flotte fisker

Hehe Kesol kommer til å bli skikkelig misunnelig når han ser denne tråden :p
Fredrik84
Flotte fisker :) Hehe Kesol kommer til å bli skikkelig misunnelig når han ser denne tråden :p


he he jå har allrede fått email frå hann at ønskelisten er klar ......
Ja, fy faen. Det er ikke nor særlig snilt å i det hele tatt legge ut bilder! :p

Latterlig pene fisker. Helt absurd. Spesielt den hvite, og den orange CT'en.
Islensk
[QUOTE=Fredrik84]Flotte fisker :) Hehe Kesol kommer til å bli skikkelig misunnelig når han ser denne tråden :p


he he jå har allrede fått email frå hann at ønskelisten er klar ......


Synes du har vært veldig flink

Et lite ps, ettersom du har mange forskjellige farger, så kan det være greit å følge "standard" fargekartet, slik at man vet hva man har, ser at du har både sjokolade, pineapple, marble og mustard gas.

Det er veldig greit å vite når man skal avle på disse.

Når de har roet seg ned og aklimatisert seg, så hadde det vært morsomt å se dem når de spiller, gjøres veldig lett ved å sette et lite speil på et av siderutene, det er da man virkelig ser hva fisken inneholder både av form og temperament nivå.
Lykke til
Svein

Svein Antonsen
[QUOTE=Islensk][QUOTE=Fredrik84]Flotte fisker :) Hehe Kesol kommer til å bli skikkelig misunnelig når han ser denne tråden :p


he he jå har allrede fått email frå hann at ønskelisten er klar ......


Synes du har vært veldig flink

Et lite ps, ettersom du har mange forskjellige farger, så kan det være greit å følge "standard" fargekartet, slik at man vet hva man har, ser at du har både sjokolade, pineapple, marble og mustard gas.

Det er veldig greit å vite når man skal avle på disse.

Når de har roet seg ned og aklimatisert seg, så hadde det vært morsomt å se dem når de spiller, gjøres veldig lett ved å sette et lite speil på et av siderutene, det er da man virkelig ser hva fisken inneholder både av form og temperament nivå.
Lykke til
Svein



Det skal jeg gjøre med tiden.
Det har vært litt hektiskt tid med og få fiskene til og ha det bra. Jeg syk.
Jobb og alle mine barn. Men jeg prøver og gjøre mitt beste.

Men inne på profilen min ligger hver hannfisk for seg med et akvarium og inne på hver og enkel er det også bilde af damene.

Hva finnes du om kvaliteten på dem ?
Gratulerer med flotte fisk. Både hoene og hannene var utrolig pene.
Håper du skal drive aktiv oppdrett

Jeg setter meg gjerne i kø for ett avkom av disse vakre skapningene. Savner min Gandhi, og han var "var bare vanlig"
Elin Pedersen
Gratulerer med flotte fisk. Både hoene og hannene var utrolig pene. Håper du skal drive aktiv oppdrett :) Jeg setter meg gjerne i kø for ett avkom av disse vakre skapningene. Savner min Gandhi, og han var "var bare vanlig"


Har tenkt meg og selge fleste af disse med tiden.



Islensk
[QUOTE=Svein Antonsen][QUOTE=Islensk][QUOTE=Fredrik84]Flotte fisker :) Hehe Kesol kommer til å bli skikkelig misunnelig når han ser denne tråden :p


he he jå har allrede fått email frå hann at ønskelisten er klar ......


Synes du har vært veldig flink

Et lite ps, ettersom du har mange forskjellige farger, så kan det være greit å følge "standard" fargekartet, slik at man vet hva man har, ser at du har både sjokolade, pineapple, marble og mustard gas.

Det er veldig greit å vite når man skal avle på disse.

Når de har roet seg ned og aklimatisert seg, så hadde det vært morsomt å se dem når de spiller, gjøres veldig lett ved å sette et lite speil på et av siderutene, det er da man virkelig ser hva fisken inneholder både av form og temperament nivå.
Lykke til
Svein



Hva finnes du om kvaliteten på dem ?

De ser fine ut, men det er umulig å vurdere dem før de viser seg, da får man se om du har fått halfmoon, super delta delta osv. Det samme med farger.

Vær litt nøye med vannkvaliteten på de impoterte, de domistiserte bettaene er disponert for finneråte i aklimatiseringsperioden.

Svein
Akvariumene til dem alle.


Har er hele gjengen sett opp sammen med donald og Norske trollene.
( må bli kjent litt med norsk-islansk historye )


bilde 1 9 gutter sammen med monstrene

bilde 2 Black DT . Akvariumet som ligger under er mine gamle kampfisker.

bilde 3 Lego akvariumet. flott og ha ved siden af når vi leker undervannslego
Skifter vann på dem hver dag. Frå tank som jeg lått sto litt. Varmen er sirka 27 c på det
Nå har dem sinn halvtime og see på hver andre.

Noen af dem er splitte pine galne men de er jo gøy og see på .

ellers legger jeg ved bilde af akvariumet til jentene og
boxen til Dt ved siden.

Kune ikke la være og la hann få en liten besøk af dama si som hann har holdt på med og flørte siden hann flyttet over der. Laget fint skummrede og hele pakken
Men de var jo bare et kort besøk så hann fikk ikke lov og røre henne ennå
vakre fisk hvor har du fått disse fra?

En veeeldig digrasjon her (sikkert fordi jeg synes kampfisker er kjedelige), men det var en utrolig nydelig tapet du hadde!!
Er den ny, evnt hvilket merke?

Oj ! Denne falt jeg virkelig for! Nyyydelige fisk du har!
Hva var fargen på den igjen!

Driver du oppdrett?

[External Image]
Malawi er best
vakre fisk :) hvor har du fått disse fra?


Jeg importerte dem inn frå Thailand.

holder på og jobbe med en aftale om import frå en levrandør i Thailand
så vist folk er intresert kommer jeg til og ta inn flere
MC Darup
En veeeldig digrasjon her (sikkert fordi jeg synes kampfisker er kjedelige), men det var en utrolig nydelig tapet du hadde!! Er den ny, evnt hvilket merke? :D



Sette tapeten opp for 3 år siden men han var svært popular i fjorvinter i magasiner i norge ...I stavanger kan man få den hos nysted men jeg vet hann er også i oslo.

Jå den er perfekt elsker den veggen
Tilfeldig bekjentskap
© Tina Arntsen
Reklame for plussmedlemskap