import eller fra oppdrett?

er det noen som vet noe om hva det koster og importere kampfisk sånn ca? eller er det billigere og kjøpe fra oppdretter i landet?
Snakk med islensk, hun har nettop importert. Billig er det ikke, men du får ikke tak i skikkelig fet kampfisk i Norge (bortsett fra en og annen slengoppdrett fra noen som har importert fra før av).

Send mail til Aquamaniacs og meld din interesse! Jeg gjorde det, men han var ikke sikker på om det var noe marked for det. Om mange nok er interessert tar han kanskje inn, om han får plass en dag.
Jeg har 10 par af HMPK. DT. HM. og Ct som jeg skla selge nå som først.

Tror de er best og få dem ut før jeg drar på sommerferie.

vil ikke la noen nabo passe på dem .....

eller melder noen i sandnes sinn intresse for og være barnevakt frå 28 juni til 17. juli ?
Hei Islensk. Gratulerer med nye kampfisker Har du kunnet lagt ut bilder av de du skal selge? Jeg er spesielt interessert i CT og HM, og vil gjerne kjøpe. I tillfelle det blir så du skal selge, hvordan er det med transport av fisken? sender du?
patman
Hei Islensk. Gratulerer med nye kampfisker:-) Har du kunnet lagt ut bilder av de du skal selge? Jeg er spesielt interessert i CT og HM, og vil gjerne kjøpe. I tillfelle det blir så du skal selge, hvordan er det med transport av fisken? sender du?

Se på linken har inne på fisk labyrintfisk står rettt under din link..

'Jå jeg sender
Der stanser jeg den private debatten om kjøp og salg mellom dere
Det temaet får dere ta på mail eller noe
du har noen fine fisker. den nummer 1 blå butterfly melano HM og nummer 9 Multicolor CT er de til salgs? og hva skal du eventuelt ha for de?
Frank Angell
Der stanser jeg den private debatten om kjøp og salg mellom dere ;) Det temaet får dere ta på mail eller noe ;);)

De gjører vi
Fullstendig OT: Jeg sitter her med min islandske ordbok, og forsøker å oversette signaturen din Islensk (nei, jeg snakker ikke islandsk - kan bare noen ytterst få ord - nok til at jeg delvis kan lese islandske strikkeoppskrifter!). Blir det noe sånt som: Fisker... hvem har sagt at de er fredelige dyr?

Jeg får liksom ikke helt til sammenhengen mellom ordene når jeg oversetter dem.
Dyrehagen
Fullstendig OT: Jeg sitter her med min islandske ordbok, og forsøker å oversette signaturen din Islensk (nei, jeg snakker ikke islandsk - kan bare noen ytterst få ord - nok til at jeg delvis kan lese islandske strikkeoppskrifter!). Blir det noe sånt som: Fisker... hvem har sagt at de er fredelige dyr? Jeg får liksom ikke helt til sammenhengen mellom ordene når jeg oversetter dem.

Frædandi- betyr at man kan lære mye frå og see og følge bed deres oppførsel..husker ikke hva ville være rigtigt og si på norsk. Men ellers var første parten helt rigtig
Tilfeldig bekjentskap
© Stein Woldseth
Reklame for plussmedlemskap