Honninggurami

For snart et halvt år siden la jeg inn ønske om å få inn honninggurami på to dyrebutikker; henholdsvis Tropehagen Zoo og Buddy. Tilbakemeldingen fra dem er at denne arten ikke er å oppdrive hos deres leverandører.
Er det noen som har sett honninggurami i handel i det siste? Jeg skulle så gjerne hatt selskap til de to jeg har fra før.

PS: Etter å ha hatt to stk i ca. halvannet år, ble den ene mørkere fra munnen og nedover buken. Trodde først den ikke var helt frisk, men har nå lært at den har blitt voksen mann Nå blåser han bobler til den store gullmedaljen og veksler mellom å jage og gjøre kur til tankkameraten, so jeg håper er en jente
Inaktiv bruker
det ser jeg ofte og hvis det var Buddy som sa det så er det rart di pleier alti å ha honninggurami inne=
Heisann!

Det er jo ikke sikkert dette gjelder deg, men hos "min" lokale butikk må jeg si fra hver uke.

F. eks. så bestilte jeg smykketetra. De får leveringer hver fredag, og når smykketetraen ikke var med førstkommende fredag etter jeg har bestilt, så måtte jeg si fra igjen for å se om de blir med neste fredag.

Bestillingene hos min lokale forsvinner altså en gang i uka, så jeg må hele tiden fornye dersom fisken ikke har kommet. Det kan derfor hende at det å si fra en gang ikke holder.

Vet jo ikke om det gjelder for din lokale butikk, men det er i hvert fall verdt å sjekke.
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap