Hjelp min kampfisk dreper!!!!!!!!!!!!!!!

jeg har akkurat avlivet en guppy etter at den halveis spiste den opp de andre er bare tatt finnene på og de svømmer muntert omkring skal jeg avlive de også jeg har tatt ut kampfisken i karrantene men hva skal jeg gjøre i senere tid jeg kan jo ikke putte han tilbake dit
Gubby'er og Kampfisk går svært dårligt sammen, da kampfisken ikke kan gå sammen med andre fisk med slør såsom gubby'er, Kampfiskhannen tror det er en anden kampfiskhan og slås med dem, og som i har oplevet med døden til følge.

Så du bør skille fiskene ad, og finde nogle fisk der passer sammen med kampfisken, eller give den et kar for sig selv.
jeg har bare et bruklig kar nå hva skal jeg gjøre kan ikke ha den i en bøtte en evighet
Du har fått informasjon i en tidligere tråd om at kampfisk helst bør gå alene. Nå har du selv fått erfaring for hvorfor det ikke er lurt å ha den sammen med andre fisk.

Anbefaler deg å omplassere kampfisken om du ikke har et akvarie å tilby den alene.
ja nå har jeg lært en lekse så dum jeg er jeg tror jeg omplasserer de siste guppyene til noen som vil ha dem
Det høres ut som en god idè
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap