- Hjem
- Forum
- Labyrintfisk
- Kampfik yngel - haster!
Kampfik yngel - haster!
Postet 28.12.08 kl 11:53
Postet 28.12.08 kl 11:57
Disse ynglene er så små at de ikke tar flakfôr selv om du knuser det. Om du ikke har infusorier klare til de så kan du prøve deg med Liquifry No 1. De fleste dyrebutikker skulle ha denne inne. Husk å kjøpe den som heter no 1. Ellers så er det mye arbeid å oppdrette kampfisk så kanskje du bør lese gjennom det som står på denne hjemmesiden slik at du vet litt om hva du har å gjøre etterhvert.
Postet 29.12.08 kl 01:32
Hei!
gratulerer!
hvordan lage infusorier?
det skal jeg fortelle deg! ta einboks, eller flaske treng ikkje vere mange liter, fyll med vaten 3/4 ca. ta å spis ein banan, men ta vare på skallet, tørkdet og når det er helt hardt/brundt( dette tar nokre dagar, men du kan prøve med svak varme i ovnen på eit bakepapirkledt stekebrett, eller legge det på eit varmt akvarieqarmatur, da går det litt fortere)knekk av ein bit på 2x2cm og legg oppi. sett eit litt varmt sted ca 20 grader eller høgre. vent nukre dagar, når vatnet er heilt grått er vatnet fult av infusorier. ta ut bananbiten og mat med nokre dråpar melk hvis eg huskar rett nokre gangar i uka. når du skal mate yngel med dem, tar du ein dråpeteller og suger opp nokre dråpar og sprøyter ein dråpe eller to oppi til dem. lykke til!
hvordan lage infusorier?
det skal jeg fortelle deg! ta einboks, eller flaske treng ikkje vere mange liter, fyll med vaten 3/4 ca. ta å spis ein banan, men ta vare på skallet, tørkdet og når det er helt hardt/brundt( dette tar nokre dagar, men du kan prøve med svak varme i ovnen på eit bakepapirkledt stekebrett, eller legge det på eit varmt akvarieqarmatur, da går det litt fortere)knekk av ein bit på 2x2cm og legg oppi. sett eit litt varmt sted ca 20 grader eller høgre. vent nukre dagar, når vatnet er heilt grått er vatnet fult av infusorier. ta ut bananbiten og mat med nokre dråpar melk hvis eg huskar rett nokre gangar i uka. når du skal mate yngel med dem, tar du ein dråpeteller og suger opp nokre dråpar og sprøyter ein dråpe eller to oppi til dem. lykke til!
Postet 29.12.08 kl 10:59
Postet 29.12.08 kl 11:03
Postet 29.12.08 kl 23:12
Postet 29.12.08 kl 23:43
Postet 29.12.08 kl 23:45
Postet 04.01.09 kl 19:53
Postet 04.01.09 kl 22:22
Postet 16.01.09 kl 14:57