- Hjem
- Forum
- Labyrintfisk
- Dverggurami hu blir kraftig jaget av hannen
Dverggurami hu blir kraftig jaget av hannen
Hei,
Har 2 stk dvergguramier (han og hun), problemet er at hun blir jaget kraftig av hannen helt uprovosert. Han er skikkelig etter henne og det virker som hun er kraftig utmattet til tider.
Er dette normalt, eventuelt, er det noe jeg kan gjøre for å forbedre livskvaliteten til den stakkars dvergguramien.
Har 2 stk dvergguramier (han og hun), problemet er at hun blir jaget kraftig av hannen helt uprovosert. Han er skikkelig etter henne og det virker som hun er kraftig utmattet til tider.
Er dette normalt, eventuelt, er det noe jeg kan gjøre for å forbedre livskvaliteten til den stakkars dvergguramien.
Postet 01.06.09 kl 20:34
Postet 01.06.09 kl 20:44
Postet 01.06.09 kl 21:27
Postet 02.06.09 kl 12:23
Postet 02.06.09 kl 12:34
Postet 02.06.09 kl 13:07
Syk dverggurami hanne??
Hei alle sammen.
Jeg kastet meg bare på denne tråden når jeg så det var snakk om dverggurami.
Jeg har også 2 stk en hanne og en hunne. De går kjempe fint sammen.
Men hannen har fått flekker over hele kroppen og det ser ut som det er småe rundinger som er borte på finnene. Han spiser og virker som han er i grei form. Og det er bare han som har det. Vet dere hva dette kan vere???
Jeg har 2 discuser i akvariet også så jeg er litt redd at noe skal smitte over.
Burde jeg avlive den?
Men som sakt så er det ingen andre som har dette, ikke hunnenheller og det er kanskje ca 3-4 dager siden jeg så dette.
Håper på svar.
Takk
Jeg kastet meg bare på denne tråden når jeg så det var snakk om dverggurami.
Jeg har også 2 stk en hanne og en hunne. De går kjempe fint sammen.
Men hannen har fått flekker over hele kroppen og det ser ut som det er småe rundinger som er borte på finnene. Han spiser og virker som han er i grei form. Og det er bare han som har det. Vet dere hva dette kan vere???
Jeg har 2 discuser i akvariet også så jeg er litt redd at noe skal smitte over.
Burde jeg avlive den?
Men som sakt så er det ingen andre som har dette, ikke hunnenheller og det er kanskje ca 3-4 dager siden jeg så dette.
Håper på svar.
Takk
Postet 17.06.09 kl 13:02