Hann eller hunn?

er det en hann eller hunn? den er jo mye finere i farge, fjær og en del større enn det som liksom skal være hann fisken min. dessuten trur jeg hannfisken min er homo, for hua er etter han og blåser seg opp hele tida og han bare svømmer vekk, ikke vil han laga skum heller =/ noe jeg håpet på, er jo masse planter her nå.
er det som er så rart, for hvis det er en hann så går den og min andre hann(som jeg veit er det) veldig bra sammen. men ingen av dem vil lage noe skum.
Hei. Det ser nok ut som en hann kampfisk på bildet. Vist du ser på bildene av kampfisk i fiskebasen, så ser du tydelig forskjell på hunn og hann
Anngående skumredet, så kan strømmen i vannet ha betydning. Kampfisk liker best rolig vann, og for sterk utblåsning på pumpa kan gjøre at kampfisken ikke lager skumrede.
Håper du lykkes i ditt forsøk på å få yngel
det er svert lite bevegelse i vannskorpa, har pumpa langt ned. men når jeg kjøpte den så gikk den i kar med mange andre som også sku vært hunner, men da han jeg 2 hanner da =s
da er jeg kommet fram til at jeg har en "plakat hann" (eller hva det heter) og en crowntail, og di går bra sammen, vil det fortsatt gå bra hvis jeg får tak i et par ordentlig hunnfisk, eller vil dem begyne og krangle da?
jøss, to kampfisk hanner i ett kar, nå er det mange som vil bli imponert Det er stor forskjell i kampfiskers lynne, så det kan hende at du har to fredlige kampfisker Hvor fredlige de blir vist du nå setter ned i noen hunner skal ikke jeg spekulere i, men vil gjerne vite hvordan det går i hvertfall Min gamle kampfisk hann gikk til angrep på alt som beveget seg i tanken, min nye er en fredlig kar som ikke gjør en flue fortred Det jeg har hørt er at vist du skal ha hunn og hannkampfisk i samme kar, bør det være på over 100 liter og godt beplantet.
ja får kjøpe en hunn i morra så får vi se åssen detta tar i vei, får omplassere litt hvis det går dårlig, hehe ikke noe rart det ikke har blitt no leik her.
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap