Kampisken min har vært hos frisøren. hvem er frisøren?

Inaktiv bruker

altså, kampfisken min mangler mye slør, og jeg aner ikke hvem som har vært og nappet det. kan noen komme med en god teori?

enten er det de fem glødebåndstetraene som ikke viser noe interesse for andre enn seg selv

eller de fire dvergguramiene som akkurat har tygget i stykker alle stilkene på flyteplantene mine

eller de to kampfisk hoene?

har et lite reservekar klart med riktig temp og vannverdier.

kan noen komme med en sannsynlighets teori?
Kan være hunnene.. Har selv Blå gurami, og de er fæl til å tygge på hverandre ihvertfall. Så kan være litt forskjellig.. Hvor stort er akvariet, og har de mye gjemmeplasser?
Inaktiv bruker

her har de masse gjemmeplasser, i planter røtter og hule. Disse har levd sammen og ikke vært noe problem mellom dem.

siden jeg har sett dvergguramien spise opp disse stilkene til pistiaen i løpet av de siste dagene, derfor tenker jeg på dem.

har hørt at guppyer og tetra liker å nappe finner, derfor tror jeg det er dem.

kampfisk hoene har jeg ikke sett gjøre noe i det hele tatt, og derfor tror jeg ikke helt det er dem.

Reservekaret paser fint til disse glødebåndstetraene, og håper egentlig det er dem, men vil ikke straffe dem om det ikke er dem.

ikke var han fint klippet heller. er litt sint på synderen egentlig.
Mulig de har det trangt.. Selv så liker jeg ikke å fylle opp akvariene mine for mye. Har ett på 64L der det går 2 ancistrus å en kampfiskhanne, å synes det er nok.
Greit hvis andre kommer med en kommentar på dette, men det kan være en årsak
Inaktiv bruker

såg denne glødebåndstetraen forsyne seg for så å spise det, så de er på vei over i det andre karet.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap