2 kampfisk hanner sammen

Hvordan vil 2 hanner som er sammen oppføre seg? jeg mener ikke som i at de sloss.
Jeg har 1 hann, og 3 huer, men jeg har begynt å lure på om den ene kan vere en plakat hann, og las meg fram på forumet at man bare skulle sette dem sammen en liten stund for å se hva som sjer. Nå har de vert sammen i 5 minutter og alt de gjør er å vise seg heftigt fram, har ikke sett de har "krangla" direkte, de bare viser og styrer på. Nå mens jeg skriver kan det virke som hua/plakaten har gitt seg litt.

blir ikke helt klok på dette jeg :P
At de blåser seg opp og sirkler rundt hverandre er ganske normalt. Det kan skje både mellom hanner og hunner. Det kan ende i at de godtar hverandre og parrer seg hvis det er en hunn, eller det ender i slåsskamp hvis de er hanner.

Hvis du legger ut et bilde kan vi se om det er en hunn du har.
Her er den
Elendige bilder, men her er to bilder av den. prøvde så vidt idag igjen, men det enda rett i slosskamp
Hmmm, ser litt maskulin ut ja, men er litt tvetydig så jeg er ikke sikker. Men anbefaler uansett ikke å ha to hanner sammen. Før eller senere tar den ene en stor jafs av den andre, og det er ikke naturlig for dem å bo sammen. Både hanner og hunner er einstøinger i vill tilstand, og oppdrettvarianten er mye mer aggressiv enn den ville.
Tilfeldig bekjentskap
© OME
Reklame for plussmedlemskap