Hu eller han, hvem type?

Kjøpte 8 dame kampfisker. Men tur nok jeg har fått litt feil. Er det hu eller han og hvem type ?? Den røde har hatt striper noen ganger. Men aldri den blå.
Misspusur
Kjøpte 8 dame kampfisker. Men tur nok jeg har fått litt feil. Er det hu eller han og hvem type ?? Den røde har hatt striper noen ganger. Men aldri den blå.


Hei! Det er litt vanskelig å se ut fra den bildet. Men ser ut som alle er hanner. men for å være sikker kan du se om det er en hvit prikk som stikker ut i buken. hvis det gjør det så er det en hunnen.

Den blå-en ser ut som en "Spade Tail" kampfisk.. er ikke sikker på den røde fordi halen er litt ødelagt. Du bør ikke sette dem sammen i et akvarium..:S
Trodde alle kampfisker med så lange finner var hanner jeg..?
Inaktiv bruker
Skulle jeg tippet, så ville jeg sagt at alle er unge hanner.
Jehson
[QUOTE=Misspusur]Kjøpte 8 dame kampfisker. Men tur nok jeg har fått litt feil. Er det hu eller han og hvem type ?? Den røde har hatt striper noen ganger. Men aldri den blå.


Hei! Det er litt vanskelig å se ut fra den bildet. Men ser ut som alle er hanner. men for å være sikker kan du se om det er en hvit prikk som stikker ut i buken. hvis det gjør det så er det en hunnen.

Den blå-en ser ut som en "Spade Tail" kampfisk.. er ikke sikker på den røde fordi halen er litt ødelagt. Du bør ikke sette dem sammen i et akvarium..:S

De ble kjøpt samtidig som huer. Derfor er de i samme kar. Har 3 hanner også som er i hvert sitt kar En i 120 l en i 60 liter og en i 20 liter
Tilfeldig bekjentskap
© K. S. Cummings
Reklame for plussmedlemskap