Hei!

Jeg har for tiden to kampfisk-damer som ikke går overens med hannen... disse damene har også begynt å slåss seg i mellom selv om de kommer fra samme kar i dyrebutikken!

Har også to par paradis-fisker som ikke tåler trynet på hverandre, som også har fått hver sitt kar..to og to!

Det jeg lurer på er; kan paradis-fisk parene gå sammen med andre fisk eller er det bedre at jeg setter kampfisk-damene sammen med levendeføderene og coryene i 130-literen??
I karene til paradisfiskene kan jeg ha cory i, men jeg syns mest synd på Kampfisk-damene som har veldig dårlig plass!
I 130 literen er det masse planter og andre skjulesteder for både yngel og voksen fisk så skulle tro de har muligheten til å gjemme seg...

Håper virkelig på noen gode råd her!
Tror det går fint å ha kampfisk med coryer og levendefødere.. Det er mer det med slør og hannkampfisken.. Har ikke hørt noe om at det ikke skal gå ann å ha disse sammen (:
Ok! Takker for svar Da prøver jeg det nå og ser åssen det går...Så får jeg heller bare flytte de over igjen om det ikke funker...
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap