Kjøpe kampfisk..?

Hei! jeg har ønsket meg kampfisk lenge, og skal få satt opp karet denne uka. Det blir en stund til jeg får kjøpt inn fisk, men har bestemt meg for kampfisk. Har selvfølgelig tittet i dyrebutikker, men det sjeldent jeg finner hanner i det hele tatt, og når det er noen hanner, så er de ikke i særlig god stand.

Er det noen som vet om et sted, enten privat eller butikk som selger kampfisk med kvalitet på? Har veldig lyst på halfmoon, men men det er ingen kriterie.

Takk for svar (:
Beste forslag jeg har er Dyrego på Oslo City...
Snakk med de butikkansatte. De bestiller kampfisk til deg. Vær litt selektiv å velg Crowntail eller Halfmoon(Hvis dem klarer å skaffe). Crowntail er iallefall ikke problem å skaffe.
Da skal jeg sjekke med Dyrego på Oslo City, og de nærmeste dyrebutikkene. Forhåpentligvis har jeg litt flaks! Takk!
Mange muligheter
for deg som bor på Lørenskog har du jo både på Metro og Triaden i gangavstand. Jeg vil dog ikke anbefale noen av de 2. Forsøk heller Buddy på Lillestrøm senter eller samme kjede i Parkalleen på Lillestrøm. Jeg kjøpte min flotte crowntail Captainnotafraggle der i høst. I tillegg kommer altså flere steder i Oslo. Akvariemagasinet har hatt flotte crowntail de ganger jeg har vært der, men de pleier å være ganske drøye på pris.
Har merket at det er i dårlig stand generelt på både Triaden og Metro, Derimot finnes det en litt større butikk på Strømmen storsenter, kans sjekke der også.

Er ikke så veldig begeistret for crowntail dessverre. De har bare aldri falt i smak ):
Butikken i Parkalleen har sluttet med fisk . Veldig synd, for den var jeg veldig fornøyd med.
Oslo City som ble nevnt og Akvariemagasinet på Løren: http://www.akvariemagasinet.no/

Vil jeg anbefale! Sistnevnte er fantastisk å bare kikke på alt de har!

Tror kanskje det blir en tur til Oslo i morgen, kanskje jeg stikker innom og hører med de på Oslo City
Tilfeldig bekjentskap
© Bettina Fossen
Reklame for plussmedlemskap