Kampfisk hann eller bare sint hun?

jeg kjøpte en kampfisk "hunn" for noen mnd siden, "hun" har gått i en 180 liter sammen med cory og det har gått veldig fint. jeg kjøpte en liten kampfisk hun til for noen uker siden, men denne kampfisken ble ikke tatt så veldig godt imot. nå har jeg puttet "hunnen" i et lite separat akvarie, og det var da jeg begynte å lure på om dette virkelig var en hunn eller hann. det var nemmelig et stort skummrede i akvariet da jeg kom og skulle gi "hun" mat, og jeg så heller ikke noe spesielle trekk for at det skulle være en jente. hva tror dere? er dette en kampfisk hun som er så sinna at hun ikke tåler synet til andre kampfisker og bygger skummrede? eller er dett en han?

håper på svar!

Kan godt være en plakat hann, men det hender at damene lager skumrede. Ser du en hvit tapp mellom bukfinnene, så er det en hunn. Dette er eggleggingsorganet.
takk for svar!

ja jeg har prøvd å se etter dette også, men så ikke noe så det er godt mulig att det er en han siden den er godt over et halvt år gammel nå

Det kommer ofte noen plakater med i sendingene med hunner
Denne tappen du snakker om sissimor, kommer den da de er rognstinn eller skal den være der hele tiden? Jeg har nemlig en med og en uten og begge er hunner.
Den skal være der hele tiden. Alle mine tre hunner har den. På de to røde hunnene mine, er den veldig lett å se, men på den blå hunnen min er den svært vanskelig å få øye på.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap