Redd Dverggurami

Jeg har gått til innkjøp av 1 dverggurami par,nydelig fisker!! Hatt de noen dager nå men hunnen virker så redd og sky,gjemmer seg på mørke steder og under planter hele tiden? Er dette normalt da,trodde guramiene ikke var så skvettne av seg..hannen svømmer rundt blant andre fisk uten at det ser ut som han bryr seg!Redd hun ikke får i seg nok mat,kommer ikke fram ved foring engang
Inaktiv bruker
Heisann. Jeg fikk meg også ett dvergguramipar på lørdag, men her virker det for å være rake motsetningen. Hunnen svømmer rundt sammen med de andre. Hun virker frisk og opplagt, og ikke redd de andre. Hannen derimot ligger helst gjemt blant bladverket, og er sjelden eller aldri på svømmetur. Virker på meg at han ikke er helt frisk. Håper bare det er nykommerproblemer, og at han kvikner til snart. Lykke til med dama di, og håper hun også kvikner til og blir litt modigere etter hvert!
Elin Randahl Vullum
Heisann. Jeg fikk meg også ett dvergguramipar på lørdag, men her virker det for å være rake motsetningen. Hunnen svømmer rundt sammen med de andre. Hun virker frisk og opplagt, og ikke redd de andre. Hannen derimot ligger helst gjemt blant bladverket, og er sjelden eller aldri på svømmetur. Virker på meg at han ikke er helt frisk. Håper bare det er nykommerproblemer, og at han kvikner til snart. Lykke til med dama di, og håper hun også kvikner til og blir litt modigere etter hvert! :-)


He he er ikke bare meg da.. Nei får håpe det er nykommerproblem og at hun friskner til snart..2 av platyene er også skvettne,kjøpte de samtidig så de trenger vel noen dager på å bli kjent med den nye "huset" sitt og innbyggerne Lykke til med hannen din,du også
Tilfeldig bekjentskap
© Bettina Fossen
Reklame for plussmedlemskap