Kuhlii-ål uten farge.

Noen som hva som gjør dette? Eller om Arne ikke er frisk?

Han var ute å lekte når jeg slo på lyset nå, og da kunne jeg se ryggraden hans!
Se på slik du mener.

Andreas Bjørvik
Nja, ikke akkurat, du kan såvidt se "dekoren" på ålen. Og all farge er borte.
Fant ut at det ikke var Arne, men den andre ålen min. Arne er lengre enn denne. Den lille ålen er sjelden ute i lyset, og jeg ser han bare når lyset er nylig slått på. Har dette noe å si? Arne har gode farger, og er ofte innom "hjemmet" til den andre, så jeg kan liksom ikke si at det er sykdom heller, for da ville vel Arne fått det også?

Og jeg har heller ikke noe som kan svi bort fargene heller. Kun filter (se profilen min for type), og ei pære over dekkglass.
Kan vera sjukdom. Ikkje alle treng få sjukdomen, i alle fall ikkje med ei gong, så det kan hende det hadde vore ein fordel å karantene stakkaren berre for sikkerhets skuld!?

Mine har også vore slik til tider, og det skuldast stort sett at dei ikkje har det bra, enten om det er dårleg humør, sjukdom, formsvikt, vorte hakka på av dei andre etc. Fargen vil då normalt koma attende etter ikkje så lang tid, det lengste mine har vore "fargelause" i strekk er ei veke, eller det eg har registrert...Ikkje heilt enkelt å halde styr på kvar enkelt når det vimar rundt 24 av dei!

Sansynlegvis er det berre mistrivsel eller ein liten depresjon. Eg ville likevel sjekka vassverdiar og mogelegvis karantent kompisen berre slik i tilfelle om det ikkje betrar seg ganske snart.
Løfta på rota nå, mens jeg fiksa på plante som hadde løsna. Begge ålene hadde fine fine farger!
Opplevde at ålene mine mistet fargen etter at jeg hadde byttet bunn på karet, de ble fine igjen etter en stund. Tror de kan miste farge av stress og lignende...
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap