black moore gullfisk

Inaktiv bruker
Mitt onkelbarn på 11 vil veldig gjerne kjøpe seg noen black more,selv kan jeg ikke så mye om denne gullfisken bortsett fra at jeg egentilg ikke er så veldig for teleskopøye gullfisk.Men er det noen her inne som kunne gitt noen råd om denne fisken som har erfaring?står mye rart på nett og litt motstridende informasjoner.
er det en ok nybegynnerfisk?lett utsatt for sykdommer?osv...takk for svar..
Inaktiv bruker
fysjom fisk,,hehe
men finns beskrivninger av alle disse ,,skapte,, fisker i en bok som heter
,,kallvattensfiskar for hem och tredgård,,forfatter werner Ladiges
kanskje biblioteket kan skaffe den?
Inaktiv bruker
takk for tips,men skal nok få overtalt han å skaffe seg noe annet istedet..så som guppy,platy eller noe som er en perfekt nybegynnerfisk.og det er fisker jeg kan om også.synes synn på de stakkar fiskene som er avlet frem som nesten ikke klarer å svømme en gang.så forresten gullfisker med svære poser under øynene i en zoo butikk i trondheim forrige uke,noe så jævlig...de bare fløt rundt og så ut som missfoster....sykt
Inaktiv bruker
guppyen
takk for tips,men skal nok få overtalt han å skaffe seg noe annet istedet..så som guppy,platy eller noe som er en perfekt nybegynnerfisk.og det er fisker jeg kan om også.synes synn på de stakkar fiskene som er avlet frem som nesten ikke klarer å svømme en gang.så forresten gullfisker med svære poser under øynene i en zoo butikk i trondheim forrige uke,noe så jævlig...de bare fløt rundt og så ut som missfoster....sykt

Enig med deg,,,så dissse ,,golfballene,,engang--helt sinnsykt!
levende vesner,,,
Hei. Jeg har 2 stk Broadtail Moor Goldfisk i gullfisk-akvariet mitt. Fornøyelig fisk som vrikker rundt. Den ene er ganske stor mens den andre er liten. Disse ter seg som all annen gullfisk og er verken enklere eller vanskeligere enn disse.
Det viktigste er å ikke putte dem i en liten bolle, siden de som all annen gullfisk trenger plass. Legger ved en tråd som beskriver dem ganske godt. Mer info finner du on du begynner å vandre i sidemenyene i linken.

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap