Useriøst

Blir så sint å fortvilt, forstår virkelig ikke at dyre butikker kan så lite om dyr (fisk)
Jeg er nybegynner og har akkurat kjøpt meg akvarie og noen fisk.
butikken annbefalte at jeg kjøpte meg en algespiser. Hun anbefalte en sewellia lineolata, kul fisk syntes jeg. Men når jeg sitter å leser om den oppdager jeg at den ikke spiser alger!!!!
Hmm desverre er det sånn...men bruk fiskebasen her når du lurer på noe eller spør på forumet.

Kan anbefale ancistrus, otto, gul algespiser etc
Er enig med deg, og det er tatt opp mange ganger her på af, dette med kvaliteten hos dyrebutikker.

Det går ann og kanskje teste betjeningen litt, og kanskje da forstå litt mere om deres kvalifikasjoner...

Men lykke til videre
Så kjipt da

Her kan du spørre om hva som helst akvarierelatert og forhåpentligvis få bedre svar.

Velkommen til Akvaforum
Det er utrolig kjipt, ja. Men, akk så vanlig. Jeg tror det store flertall her inne har opplevd det. Personlig holdt jeg på med fisk i over 10 år, etter råd fra dyrebutikker. Og jeg begrep ikke hvorfor fiskene mine ikke ville leve. Så fant jeg AF... Det er et under at jeg ikke ga fullstendig opp å holde på med fisk i løpet av de 10 årene! Men etter at jeg fant AF, og endelig lærte noe, så tok det helt av her i huset: fra 2 til 23 akvariet på ett år.