- Hjem
- Forum
- Andre fisker
- Går black ghost sammen med : ?
Går black ghost sammen med : ?
Postet 19.03.08 kl 22:02
Postet 19.03.08 kl 22:20
Postet 19.03.08 kl 22:29
Postet 19.03.08 kl 22:34
Postet 19.03.08 kl 22:39
Inaktiv bruker
Di går sammen med diskus
di pleier å går fint sammen med diskus og skalare
hvor stor er den
hvor stor er den
Postet 29.03.08 kl 12:28
Endret: 29.03.08 kl 12:31
Postet 29.03.08 kl 12:38
Det er jo bestandig veldig smart å sjekke fisken man tenker på å kjøpe, veldig fint med fiske/skalldyr og plantebasen her på Akvaforum!
F.eks Black Ghost blir veldig stor, og trenger minst 700 l, etterhvert vil den spise fisk som er mindre enn den selv, siden BG er en rovfisk.
For å si det sånn, verken BG, scalare eller discus anbefales i så småkar som det du har, Trådstarter!(Vet at det ikke er du som har dratt inn discus/scalare, men tok nå det som et eksempel til
Anbefaler å lese alt som står på din egen link om Black Ghost
F.eks Black Ghost blir veldig stor, og trenger minst 700 l, etterhvert vil den spise fisk som er mindre enn den selv, siden BG er en rovfisk.
For å si det sånn, verken BG, scalare eller discus anbefales i så småkar som det du har, Trådstarter!(Vet at det ikke er du som har dratt inn discus/scalare, men tok nå det som et eksempel til
Anbefaler å lese alt som står på din egen link om Black Ghost
Postet 29.03.08 kl 12:45
Endret: 29.03.08 kl 12:46
Postet 29.03.08 kl 12:48
Postet 29.03.08 kl 12:53
Inaktiv bruker
står i en akvariumbok at det går å ha diskus med bg i et og samme akvarium og da må minst ha 700l
et råd jeg leste i akvariumboka at blac gost trives best i mye dempet belysning og kan hles i en grupe på 6 individer i et akvarium på 900l med kempe mye gjemesteger til vert individ
et råd jeg leste i akvariumboka at blac gost trives best i mye dempet belysning og kan hles i en grupe på 6 individer i et akvarium på 900l med kempe mye gjemesteger til vert individ
Postet 29.03.08 kl 13:40
900 l til 6 store Black Ghost blir for lite! Jeg ville aldri hatt dette, og håper vel egentlig at ingen andre har det heller!
Black Ghost danner revir, og et revir til en fisk som blir oppmot 50 cm lang, sier seg selv at blir et stort revir....
Det var litt vanskelig å forstå siste setninga til David Gabrielsen, men håper jeg har forstått den riktig....
Black Ghost danner revir, og et revir til en fisk som blir oppmot 50 cm lang, sier seg selv at blir et stort revir....
Det var litt vanskelig å forstå siste setninga til David Gabrielsen, men håper jeg har forstått den riktig....
Postet 29.03.08 kl 15:48
Postet 29.03.08 kl 17:22
Inaktiv bruker
I akvariefisker det er den boka som det står
I AKVARIEFISKER DET ER DEN BOKA SOM JEG LEST AT DET STÅR DET AT BLAK GHOSTEN KAN HOLES I EN GRUPPE HANN MED INNTIL 5 HUNNER I ET AKVARIUM MED INDIVIDUELLE SKJULESDEDER FOR HVERT DYR.
GÅR KANSJE FINT I ET 8000 LITERS AKVARIUM.
HUSKE LISTE.
NUMER 1 PÅ LISTA ER:MASE SJULESDEDER.
NUMER 2 ER Å HOLE DEM MED STORE FISK FOREKSEMPEL DISKUS OG SKALARE.
NUMER 3 ER GOD MED FROSENTFOR.
GÅR KANSJE FINT I ET 8000 LITERS AKVARIUM.
HUSKE LISTE.
NUMER 1 PÅ LISTA ER:MASE SJULESDEDER.
NUMER 2 ER Å HOLE DEM MED STORE FISK FOREKSEMPEL DISKUS OG SKALARE.
NUMER 3 ER GOD MED FROSENTFOR.
Postet 02.04.08 kl 22:29
Endret: 02.04.08 kl 22:33
Også må en ha stort nok kar til den å da, og som kjent har ikke trådstarte det
Håper på at trådstarter finner seg andre fisker enn Black Ghost
(Forresten, David Gabrielsen.. Når du bruker stor skrift på hele innlegget gir du et inntrykk av at du er sint, at du roper og skråler eller lignende.. I tillegg til at du skriver på en måte som er vanskelig å lese, med skrivefeil, osv. Prøve å les gjennom innlegget før du poster det, for å få det så rett som du kan.
Bare et tips til senere innlegg
Håper på at trådstarter finner seg andre fisker enn Black Ghost
(Forresten, David Gabrielsen.. Når du bruker stor skrift på hele innlegget gir du et inntrykk av at du er sint, at du roper og skråler eller lignende.. I tillegg til at du skriver på en måte som er vanskelig å lese, med skrivefeil, osv. Prøve å les gjennom innlegget før du poster det, for å få det så rett som du kan.
Bare et tips til senere innlegg
Postet 03.04.08 kl 14:32
Inaktiv bruker
Nei jeg har bare lit problemer med datamaskinen min
det er som at datamaskinen min har egen vilje og det er plutselig nete og
det er kempeiriterenes
det er kempeiriterenes
Postet 04.04.08 kl 16:57
Endret: 04.04.08 kl 17:01