Rød arowana

Hva er sånn cirka pris på en rød arowana på ca.10cm. da mener jeg ikke en chilli red men en red arowana.
En RTG (red tail golden) bør ikke koste noe mere enn 5000kr. for en på 10-15cm. Dette er en Indonesisk variant

Red - vil si ca. 10000kr. 10-15cm

Chilired - 10000 - 15000kr. 10-15cm

Priser kommer veldig an på mengde og farm de kommer i fra.
Kvaliteten på farger er veldig avgjørende for pris. Siden det er få arowana eiere her i Norge så må vi desverre tåle at de koster såpass mye som de gjør.

Du får ta en tur innom meg om et par uker, så skal du få se noen fine aroer..
Får inn 2 chilired (indonesisk) og en Golden blue base (malaysisk) denne golden blu base er antagelig første eksemplar i Norge. Disse som kommer er på ca 15-18cm
Plussmedlem
Boonyarit Amundsen
Du får ta en tur innom meg om et par uker, så skal du få se noen fine aroer..


Er det endelig i orden nå?
Jeg kommer gjerne jeg
Papirene er i orden og flyrute er i orden. Må bare betale han det siste, blir vel i dag tipper jeg....så kommer de flyvende inn her i løpet av et par uker.

Eksportøren prøvde å finne direkte fly, det var derfor det tok så lang tid....
Hadde jeg visst at det var derfor han hadde somla litt, så skulle jeg nok fått det til å gå fortere..
Hvem er du importerer disse arowanaene fra.
Dette er fisk i fra Dragon Fish Industry som er i Singapore.
Dette er en av de store kjente Arowana farmene, de som kommer hit til Norge er håndplukka (ikke av meg) for det Japanske markedet, så jeg tipper kvaliteten er veldig god.
Kan jeg som privat person importere sånne fisk???
Tja, hvorfor ikke?
Bare husk at det er masse papir greier å sette seg inn i, og at fisken er under CITES...Og hos Dragonfish Industry, har de en minimums ordre på USD15000. Niwan farmen tror jeg har 50stk Chili Red som minimum..
Oppfyller du de kravene så skal det ikke være noe problem.

Det store problemet er å oppfylle miste bestillinga dems...som jeg sa tidligere å er Norge veldig lite Arowana land, så det er vel grunnen til at butikkene ikke tørr å ta inn fisk til mange tusen kroner.

Ser at du har en silver i profilen din, så du veit sikkert at arowana blir en stor fisk og at du har kar som den kan gå i etterhvert. Begynn med et lite kar, så bytter du kar ettersom den blir større, på denne måten vokser den best. En liten fisk trenger ikke 500L å svømme på...

Store arowanaer er ikke lett å bli kvitt i Norge, ikke så lenge de koster 2000kr eller mer...
De prisene som du nevnte tidligere, er det prisene hos deg eller i en vanlig butikk?
Det er priser som jeg syns de arowanaene du spør etter bør ligge på, det var jo det du spurte etter...
kunne jeg bestille en arowana gjennom deg?
Vi er ganske langt unna topic, så jeg tror vi avslutter der, send meg en mail eller pm så tar vi det derifra.
hei, kunne jeg bestille en rød arowana gjennom deg? var så snill hjelpe meg.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap