Piraja, oscar og pacu

hei jeg har en piraja og har lyst på en oscar. kan jeg ha disse sammen pirajan er på 10-12 cm og jeg har ett spørsmål til kan jeg ha pirajan sammen med en pacu??
Jeg har hørt at folk har dette sammen, men da tror jeg at de andre fiskene burde være minst like store eller større enn pirayaen, men dette er ikke helt sikkert altså, så hadde ikke satset på det.
Du må bare vite at pacu kan bli skikkelig store. I en Zoo hadde dem Pacu som var ca 40cm lange og sikkert 30 høye. Større enn en fotball.
ja jeg hvet det jeg tror dem blir 88 cm lange
Men tror pirajaen vil spise dem opp å se på dem som mat. Tror det er slik dem oppfører seg. Men du burde få flere pirajaer for det er jo stimfisk men det nytter ikke å tilsette ett nytt medlem i en slik stim for da er det mat. Tror i hvertfall det.
Riktig, om du skal innføre en ny piraya så må du ta ut alle og sette dem inn en og en, hvis ikke er han mat.
kjønte ikke helt kan du forklare litt annerledes jeg har ikke tenkt på flere pirajar jeg bare lurer på om jeg kan ha den pirajan jeg har fra før sammen med en oscar eller flere eller pacu
Du Har fått svar på spørsmålet ditt! Men de som har skrevet her har også skrevet klart om at piraya er stimfisk! Og at du altså bør få flere, for du vil vel at fiskene som du har skal trives?

Ellers vet jeg at piraya og oscar har gått bra ilag, om de er på omtrent samme størrelse, og ikke minst har nok mange liter vann!

Pacu ville jeg styrt langt unna, dette er ikke en fisk som er meningen at vi, private, små akvarister skal ha i stua(eller soverommet, eller uansett)!

Tenk på fiskens beste! Bestandig!
Ser at innlegget er et litt eldre, men klarer altså ikke å la være med sånner type innlegg. Forhåpentligvis går trådstarter tilbake å ser dette
Tilfeldig bekjentskap
© Karen Hansen
Reklame for plussmedlemskap