Abbor:) starten på vegar haugeruds enderlige drøm:)

Inaktiv bruker
jaja, nå er ideene i gang, jeg har nå planer på gang, abbor, som har vært mitt største ønske, skal nå få plass i 160 litern, har alltid drømt om abbor i akvariet, å hvor spennende det er å se dem svømme rundt der så nå er jeg i gang, karet ble tømt for fisk i dag, å nå er det klart for norsk fisk
om noen har nokre tips, er det berre å komme med det
legger ved et bilde av karret, er grumsete vann enda, fisk hentes i morgen
Det blir spennende for deg Vegar, skal følge med videre i tråden din=) Lykke til på fiske tur i morgen da
Inaktiv bruker
hihi, jeg har bestemt meg, 375 litern skulle bli, men da var det for tidlig på våren, så det blir nå 160 liter, skal prøve å få fanga fisk til det da ser litt norskt ut der nå, utenom plantene såklart
fort deg å få tak i fisk! dette hørtes spennende ut
Inaktiv bruker
å det skal jeg, har allerede gravd en hel boks full med meitemark, så de står klar til fisketur i morra
hva skal du mate de med da? hva slags bunn og sånn skal du ha?
kanskje jeg skal prøve på det samme^^,
Inaktiv bruker
bunn har jeg brukt biltema sand, det funker nok fint da de komemr fra et sted med mye sand, foring er jeg usikker på enda, men tilvenner dem først å fremst med frossenfor å levende mygglarver
kan jo grave masse meite mark og ha i fryseren gjennom vinteren, eller fylle ei bøtte med jord og ha de stående i kjelleren?
Inaktiv bruker
ja mulig en ide, kan også bruke 2 timer på å grave bare meitemark, å så ha de i 90 lites tønna mi, med gjord i, da blir det meitefarm
hehe åh, jeg skal ha abbor jeg også! (må bare få de nye akvariene i hus først:P)
Inaktiv bruker
mais har jeg hørt at abbor spiser =

lyke til =;-D
Inaktiv bruker
hehe, kjapp deg før kulda kommer
vegar haugerud
hehe, kjapp deg før kulda kommer:)


bor på hamar og har Mjøsa utenfor stuevinduet, så null stress:P
Inaktiv bruker
hihi, jeg bare gleder meg til i morra jeg
Inaktiv bruker
å mais funker bra
Gi beskjed når du har vært på fisketur i morra då Vegar=)
Inaktiv bruker
å fy søren ja det skal jeg lissi, jeg lover deg, bilder å alt skal tar både fra fiske tur å hjemme
Inaktiv bruker
jeg skal å prøve med.en stim med abbor i et akvarium.men jeg må få meg.et stort akvarium til =


ps.husk å ikke skad munen på fisken.så mye når du tar av kroken.av munen til fisken.for da kan den dø.av sopinfeksjon i såret =
vegar haugerud
å fy søren ja det skal jeg lissi, jeg lover deg, bilder å alt skal tar både fra fiske tur å hjemme:)


Det er bra Vegar
Gleder meg til og komme hjem fra 1års dagen til Tobias gutten min i morra å sjekke mailen og se om du har lagt it bilder:P
Inaktiv bruker
ja det er da bra david
husk at du fåkke mere moro enn du lager sjæl
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap