Noen som vil ha eller vet om noen som vil ha en kjempegurami?

kom over denne i en dyrebutikk i oslo.. syns så fryktelig synd på den.... den er 9 år gammel. man får den gratis hvis man har et akvarium på minimun 900 liter... noe som er ganske lite syns jeg da....

jeg fikk så vondt av den..

den burde vel nesten fått plass ved et stooort akvarium, bergen feks?

se så søt han er da!


Det sykeste er at dyrebutikkene stadig selger denne arten og andre, som denne, som uansett vil bli for stor i et vanlig privat akvarium. Her er det forresten enda en kjempegurami som gis bort. De fleste blir nok avlivet i stillhet vil jeg tro
Inaktiv bruker
eller hva med alle de fisken som blir solgt fordi de "vokser etter akvariet"? fikk beskjed om dette på sølvhai, spurte hvor stort akvarie de trengte i dyrebutikken fikk til svar: "nei de trenger ikke fryktelig stort akvarie" jeg sa da, "men blir ikke disse rundt 20-30cm lange", det stod det på lappen på karet de gikk i der, fikk da til svar" de kan vell kanskje bli så store om du har ett veldig stort akvarie, men har du ett mindre, så vill de jo bare vokse mindre"
hva syns dere om sånnt da? er ikke stort bedre det.
Sjit den der kome du te å slita lit me
den der var svær!!!!!!!!!! hehehehe dene jo reine gi gante ser på dem får lust på dem men de blis så svere så je sjøper dem ikke :P
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap