Min snakehead (channa micropeltes)

Fekk den igår etter og ha kjøpt en av 3 snakehead fisker fra ein som skulle selge dem, den ble sendt express over natten i pose med avispapir rundt pakka nedi ein isopor eske og det jekk fint.
Her er ein liten video av den og vannet er noe tåkete fordi hadde skuffa rundt på sand og rota nedi der kvelden før..
skal ha litt stor engelsk elvegrus nedi der som er bestilt istedefor sia sanden er for fin. ellers skal eg plante med noen fake sverdplanter og noe røtter med sånne planter man fester på osv så blir nokk dette bra


<embed src="http://www.youtube.com/v/0CO6AR4mVZo&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed>
takk.
325liter, vet den blir stor og vil vokse ut av det ja.
har tatt ut sanden fordi den har så lett for og bli virvla opp, venter på på 9-12mm engelsk elvegrus, har også sotte nedi ein fin stor grein og skal ha in 2-3 steiner og noe planter så snart grusen kommer så blir nokk dette bra
Eg hade isje planlegt å klaga
deg vile ssje klaga men kare såg så stort å lang :P det skal bli bra den trivest nok du
Tilfeldig bekjentskap
© Christin Aase
Reklame for plussmedlemskap