Noen ideer til stimfisk?

Har ett akvarium på 280l som er 8 kantet, skulle hatt en stim fisk i dette, det går 2 scalarer,6 L333,4 L015, i karret, Gh: 5, Ph: 7, Temp:28
Stimfisk
Hva med en stim med Rødmunnstetra? eller en stim med kileflekkrasbora? (kjempe fine) du kan ikke ha for små Tetraer heller for du har jo Scalarer.Hvis scalarene dine er store kunne du hatt en stim med Kongotetra..... ja lykke til
Takk noen fler som har noen ide om stimfisk, som passer med fiskene og vannverdiene/temp. jeg har i akvariet?
Hmm er ikke sikker på hvor lurt det er med SMÅ stimfisk ihvertfall sammen med scalarer Ihvertfall ikke når akvariet ikke er kjempesvært. Jeg mener jeg så tetraer som ble 10+cm når jeg bladde i fiskebasen men husker rett å slett ikke navnet på dem... men der har du ihvertfall et sted du kan starte
Inaktiv bruker
va med keisertetra eller kobbertetra di er jo fine stimfisk ?? =
Hva med noen øksefisk disse er jo flotte stimfisker som holder seg høyt oppe med vannoverflaten
Jeg vil anbefale Kerritetra, som er en fetter av keisertetraen. Disse blir såpass store at skalarene ikke spiser dem. De er også veldig flotte
Tilfeldig bekjentskap
© Nadia Oslund
Reklame for plussmedlemskap