Elektrisk malle og red tail! hjelp

Hallo : - )

Går Elektrisk malle og red tail sammen. Eller vil dem flyge på hverandre?

Hvis ikke dem går sammen.. Er det en av artene som går sammen med f.esk: Oscar, papegøyefisk ?

Har lyst på flere fisker sammen. Men, vil at dem skal være kjøttetende.

Glad for forslag til type fisk som passer sammen (Kjøttetende)

Takk for svar.. Og god helg
Red tail passer overhodet ikke i akvarier hos folk flest. Man bør ha kar i mange tusen liters klassen for å holde den typen fisk.

Elektrisk malle har jeg personlig aldri sett til salgs her i landet.

NEI; NEI NEI NEI!!!

redtail går ikke sammen med El maller/Ål eller noe annet, de er grådige glupske og direkte farlige MHT på at de blir enrome i size ig kan lett knuse glasset på akvariet om de blir skremt.
dessuten kan en red tail bite stygt.
'har hørt om folk som har hatt Red tail med piraya men det har endt dårlig for pirayaene..

El maller/Ål er direkte livsfarlige, de kan lett drepe en hest med elektrisk støt, og dermed lett drepe et menneske. Noen holder faktisk amller for å drive juletre belysning på kjøpe sentre

så for aldel hold deg unna disse,.

disse artene går ikke med andre fisk en seg selv eller mye større fisk som igjen ville ete disse,.

om du på død å liv skal ha carnivore fisk,. sjekk alle piraya artene , eller storflekk tetra

[External Image]
Jepp.. Har lest om det..
"Elektriske mallen spiser andre fisker, men går sammen med den papegøyefisken nå, og det går greit." Skriver henne som har zoo butikken der jeg bor nå. Hu skal ha 199,- for mallen. Og 300 for tailen.

Men, takk for svar. For jeg ble veldig usikker nå!
L.E
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap