Kardinal/neon tetra

Inaktiv bruker
Hei
jeg har en 73 l å lurer på om det plass til disse fiskene?
Jeg skal ha
6-7 coryer
en liten stim med neon / kardinar tetra
en algeeter
en sverddrager

jeg vet at neon/kardinal tetra skal være ganske mange, så jeg lurer på om jeg har plass til dette, i såfall hvor mange bør jeg ha?
Hva ligger prisen på disse tetraene på ?

Takker for svar i forkant )
Dagny
Hei jeg har en 73 l å lurer på om det plass til disse fiskene? Jeg skal ha 6-7 coryer en liten stim med neon / kardinar tetra en algeeter en sverddrager jeg vet at neon/kardinal tetra skal være ganske mange, så jeg lurer på om jeg har plass til dette, i såfall hvor mange bør jeg ha? Hva ligger prisen på disse tetraene på ? Takker for svar i forkant :))

Hvor mange du har plass til tror jeg ikke jeg klarer å svare på, jeg har vondt for å se det for meg. Men, en "minimums stim" sies ofte å være 10 stykker, så har du noe å gå ut i fra.
Coryer trenger også en stim, så det hadde ikke vært dumt om du klarte å øke antallet av dem til nærmere 10, men da får du det ihvertfall trangt.
Inaktiv bruker
okei, har du tips til noen andre småfisk jeg kan ha? bortsett fra molly og sverddrager. Har hatt guppy men de var så svakelig at de strøyk med
Hadde det hvert mitt akvarium ville jeg kun hatt Coryene som bunnfisk og ikke hatt algeeteren fordi denne trenger du egentlig ikke, skaff deg heller en stim på 10 kirsebær reker.

Av Coryart ville jeg hatt Panda eller en annen liten en som ikke blir så stor, omtrent 8 individer.

Så ville jeg valgt en stimfisk til å ha i resten av akvariet, en eller annen tetra. Søk på tetra i fiskebasen å se litt, å velg kanskje en med litt farge på?

Bare et forslag

PS: Javamose til rekene (liker å gjemme seg i javamosen å kommer frem når de selv vil)
Til Coryene ville jeg hatt en plante med lange "stilker" med store blader på toppen.

Inaktiv bruker
tusen tusen takk da slapp jeg å ha en stim med for lite plass, det ville ikke vært så bra
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap