Maks kardinaltetra i 110liter akvarie

Jeg har et akvarie på 110liter og med Black Molly og Kardinaltetra...
Jeg ønsker å bli kvitt av Black Molly og ha kun Kardinaltetra i akvariet.
Det jeg lurte på i dag er at maks hvor mange kardinaltetra fisker kan jeg ha i en 110liter akvarie?
Det kommer jo ann på hva annet du kommer til å ha oppi der osv, men ville nok hatt en fin flokk på 60stk. Jeg har 110 stk i min 375 liter og kunne hatt flere. Jo fler de er jo finere stimer de syntes jeg.

Men det kommer jo ann på filter styrken din da. Flere fisker mer møkk jo mer kreves av filtret.
Jeg har en Tetratec IN 800 plus og orignal juwel filter som er oppgradert fra Pump 400 til 600 ved å bytte impeller...

Har en del Molly og yngler som jeg ønsker å bli kvitt av... Er det noen som trenger Black Molly? :-P
Jeg vet ikke, men du kan prøve å høre med siw monica elektra her inne om det du vil bli kvitt. tror hu har ett kar de kan passe i.
hehe... jeg mente å gi bort gratis...
Hvis de bor i Oslo så dem kan godt få de fiskene...

60 stykk i en 110 liter var vel kansje litt mye?
Finn Tore Gulbrandsen
Det kommer jo ann på hva annet du kommer til å ha oppi der osv, men ville nok hatt en fin flokk på 60stk. Jeg har 110 stk i min 375 liter og kunne hatt flere. Jo fler de er jo finere stimer de syntes jeg. Men det kommer jo ann på filter styrken din da. Flere fisker mer møkk jo mer kreves av filtret.

Jeg vil og! Stimer de når du har så mange, eller er de over alt..?
Stimer ganske bra faktisk. Men er jo litt overalt. Så fort det er noe bevegelse i rommet stimer de, men er alt stille å rolig er de litt overalt.
Hadde 40stk i en 150 liter men det var for lite. Så ville nå hatt 50,60 i en 110 jeg da. Men er jo bare å kjøpe 30 å se an plassen derifra det.
Hadde 60 i en beplantet 400-liter. så veldig bras ut i noen dager, før scalarene spiste oppe de fleste >:P
Inaktiv bruker
Hei.
jeg er 13 år å elsker black molly.
hvor mange har du???
Jeg kunne tatt alle sammen,men da må de bli frakta til elverum eler Trysil for Jeg bor i Trysil.
Sorry lille venn jeg tror ikke de over lever den lange reisen...
Har aldri sendt fisker m posten...
Tilfeldig bekjentskap
© Sølvi Gullaksen
Reklame for plussmedlemskap