Vet du om noen fine ferskvanns fisker

Jeg er på let etter noen fine ferskvannsfisk, har du noen tips hadde det vært fint om du fortalt meg om dem
hvor mange liter har du? hvis du har 80-100 l kan det vere fint å ha feks 1 par med cichlider 2 par med maller og eventuelt noen barber eller tetraer. palett cichlide er en fin cichlide som det er lett å få til å leke (: hvis du skal ha palett cichlide så bør du skaffe deg noen kokosnøtthuler eller noe i form av en hule. i mindre kar kan du ha feks levefødere, små maller eller reker, snegler, eller til og med killi. kuhli ål er fine. de trenger ikke så store kar og i tillegg så er de drit kule! kuhli ål liker å vere i grupper. bruk forumet og søk på arter du vil ha og se om du kan gi dem det de krever av mat, strøm, innredning, vannverdier osv



Tusen takk:)
Tusen takk for svaret har nå fått sett fiskene på nettet og de var veldig fine, takk får svaret
Jeg foreslår at du titter litt på titteyabarber også kallt cherrybarber ( Puntius titteya ). Dette er en flott fisk som er ganske enkel å drette visst du har mer enn 1 karr
cherrybarbe går for ca 20 kr stk.
du trenger ca 5-6 stk for at de skal trives. hannene er knall røde mens hoa er mere oransj. ha 4 hoer og 2 hanner så hannene ikke jager hoene så mye. for hver han så bør du ha 2 hoer. cherry barbe er en veldig flott fisk som er lett å holde. de er ikke finne nappere som mange andre barber
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap