Pris på redtail catfish

Inaktiv bruker
Lurer på om 500 kr er mye for en baby redtail catfish?

Takk for svar!!!!!
Det er den mest vanlige prisen for de ja
Inaktiv bruker
Takk for svar!
Plussmedlem
Tøffe fisk, bare husk at de blir store fort og at alt som kan havne i munnen havner der....
Utrolig nydelig skapning hadde en selv, men måtte selge han.. Ble 43 cm lang. Når jeg skaffet han, var han vell rundt 15 cm vil jeg tro. Men de er verd hver ei krone
Inaktiv bruker
Hvor stor blir den i fangenskap,fangedskap...lol vet ikke hvordan det skrives...

Takk for svar!!
Plussmedlem
Null problem for den å bli 60cm+++ i fangenskap....
Kommer bare an på forholdene den lever under og hvor lenge man får den til å leve. Rundt en meter er nok heller ikke noe problem, det tar bare lenger tid...
Inaktiv bruker
Takk for svar!
Min ble 43cm i løpet av to år så de vokser ganske fort. Spørs på forholdene
Inaktiv bruker
Hvor stort akvarium hadde du da? Hvilke andre fisk hadde du?

Takk for svar!
Hadde en 600 liter. Med to paroon haier å bikirer
De andre fiskene har jeg enda. Red tailen ble veldig glupsk etter som han ble større, men utrolig fin fisk! Har så lyst til å skaffe meg en igjen
Inaktiv bruker
Spiste den noen av dem? Hvor stor er paroon haiene dine? Hvor lenge har du hatt dem?

Takk for svar!
Spiste mallene mine. For all del, ikke ha fisk som er mindre enn den i akvariet, de vil til slutt bli spist. Paroon haiene mine er ca 15 cm nå Har vell hatt de i 1 år nå
Inaktiv bruker
Ja. Mine er 10cm og 14 cm
Så morsomt at du også har paroon haier jeg liker bare rovfisker, de er utrolige spennende fisker!
Inaktiv bruker
Hehe ja liker best rovfiskja!
Solgte mine for 200 kr stk da dem var små.
Vokste seg fort opp til 30 cm med masse mat og god plass. Tok langt under 1 år før han var 30 cm. Fikk solgt den da så vet ikke hvor stor den er nå. Men nydelige fisker
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap