Tigerbarbe

Jeg har 18 tigerbarbe i 110 liters akvarie. To av dem har fått bitt av finnen bak og det jeg lurer på er om det er tigerbarbene selv som gjør dette eller om det evt kan være ildhalen eller praktbotia som gjør dette?
Slik eg har skjønt det så vil tigerbarbene (som mange andre stimfisk og flokkdyr) etterkvart danne eit hierarki. Nokon ender desverre nederst på rangstigen og kan ende opp som hakkekylling.

Dersom du fjerner hakkekyllingen (pga store skadar) så er jo spørsmålet om den stakkaren som sto nest nederst på rangstigen vil bli den nye hakkekyllingen. Dette kan eg for lite om

Det du i allefall bør passe på er at det ikkje går sopp i i sårene. Catappa er sagt å ha ein førebyggande effekt på soppangrep og det finns sikkert fleire kjemiske produkt som kan både forebygge og behandle.

Dersom ikkje heile finnerota er borte så vil fisken kunne få nye finnar...gitt at ikkje hakkinga fortset.

Det kan jo også vera greit å få stadfesta at dette handler om finnenapping og ikkje finneråte (som jo er ein sjukdom).
Det eneste som 100% kan gi svar på dette er egne observasjoner av dynamikken i akvariet.
Tigerbarbene kan være skyld i dette, men det kan like gjerne være ildhale eller praktbotia. En 110 liter er i minste laget for disse to artene, og hvis de føler seg usikre og "trengt", fører det gjerne til aggresjon.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap