Fisk i slamkryperkar

Hvordan fisk kan jeg ha sammen med slamkryperen min? Er ca 80 liter vann i karet.
Har veldig lyst å ha kulefisk der, men det fikk jeg beskjed om å dyrebutikken at ikke var å anbefale. Hva tenker dere om det?
Ingen som kan gi meg noen tips om fisk jeg kan ha?
Eller svare på om det går bra med kulefisk og slamkryper?
ha små fisker som tåler vann endringer..
husk at slamkrypere trenger et stort land område
min slamkryper har desverre bare en planke å ligge på enda :/
L-046zebra
ha små fisker som tåler vann endringer.. husk at slamkrypere trenger et stort land område :) min slamkryper har desverre bare en planke å ligge på enda :/

Men hvem fisk tåler det da? Har du noen forslag? Og vil ikke slankryperen spise fiskene om de er veldig små?
Og jada, vet at slamkrypere trenger landdel. Her er det godt med land i akvariet.
Personlig så har jeg ikke hatt noen problemer ed at slamkrypet har spist en fisk, og jeg har hatt den sammen med yngel.
Jeg ser for meg at du kan ha neon tetra feks
Hvis vann området er stort kan du sikkert ha en ancistrus også som fjerner litt mat og alger

Perr Dagsdato så går slam krypet mitt med mange corydoras og noen maller
Skal selge slamkrypet videre siden jeg ikke får gitt den plassen den trenger
hmm..slamkryper skal ha Brakkvann, så da burde man vel kanskje ha fisk som går i brakkvann?
Ja jeg har jo brakkvann i mitt, så det er jo brakkvannsfisk jeg er på utkikk etter.
Har du noen forslag?
Black Molly skal vist nok kunne gå i brakkvann, har selv aldri prøvd å holde de i brakkvann

Tilfeldig bekjentskap
© Maren K. Berre
Reklame for plussmedlemskap