Flying Fox med identitetsproblem

Jeg har en liten gruppe med Flying Fox som leker og har det fint i akvariet, MEN den ene FFen har funnet ut at han heller vil være som mine 2 små haimaller og svømme opp og ned ved sideglass veggen hele dagen lang.

Vet ikke om det er den samme FFen som tidligere trodde han var en sommerfugl ciclide og svømte sammen med disse og prøvde å leke med dem :o/ Men han har gjort det i 3 dager nå!

De andre FFene oppfører seg vel som andre FF og sutter litt her og der, jager hverandre litt osv.

Er det andre som har hatt fisk med identitetsproblem? =)
Ja, det har jeg !
Jeg har en Pygmegurami som tror den er en Knurregurami =).
Hann(?) blir jaget vekk av Knurreguramiene, men han følger dem trofast uten å bry seg om jagingen. Det er ganske morsomt å se på. Nå venter jeg bare på at de skal godta ham =)

Klemz Maren =)
akvafreak
Jeg har en Pygmegurami som tror den er en Knurregurami =).

Disse er jo svært nært beslektet og kan fint finne på å leke med hverandre og lage hybrider. Var jeg deg ville jeg holdt dem i ulike kar.
Det er greit, Tone =) Da flytter jeg den over til yngelkaret mitt, men hvordan vil det gå med yngelen ?

Klemz Maren
Jada, her har vi personlighetsforstyrrelser så det holder
Har to SAE'er som har trodd at de har vært både gullbarber, regnbuefisk og Pakistanbotiaer. Spesielt har han ene vært ille!
Han ga fort opp å oppføre seg som en scalare, glassmalle og ancistrus, men han har prøvd det også.
I det siste har han faktisk oppført seg som en SAE og det er jo litt sært til ham å være
Dette er vel mer tegn på stress/ ikke trivsel og ikke naturlig oppførsel, så vidt meg bekjent...

[QUOTE=Ina Kristiansen] svømme opp og ned ved sideglass veggen hele dagen lang.
Knut Kjesbu
Dette er vel mer tegn på stress/ ikke trivsel og ikke naturlig oppførsel, så vidt meg bekjent...:) [QUOTE=Ina Kristiansen] svømme opp og ned ved sideglass veggen hele dagen lang.

Han gjorde det i noen dager før han fant sammen med gjengen igjen. Nå sutter han på planter og stener og leker rundt med de andre.
Bra han har funnet seg selv igjen =)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap