Blå cobolt goby

Jeg sikler på Blå cobolt goby, men vet ingen ting om gobyer overhode og jeg finner heller ikke blå cobolt i fiskebasen. Noen som vet noe om hvor stort kar den krever, vanntemp og gemytt?
Har du et vitenskapelig navn på gobyen? Finner svært lite info om "blå cobolt goby" på nett generelt.
Jepps der var den MC Darup.

Takker så mye og tenker jeg kjøper en 4-5 stk av denne. I første omgang til 128 liter, men jeg vurderer en overflytting til diskuskaret når jeg vet mer om dem og karantenen er over.

Og jeg må jo spørre om du har sett disse i butikk?
Joda nede på Solsiden ZOO i Trondheim fikk de inn noen Gobyer sist uke. Deriblant en rød variant og denne. Så får jeg håpe de har flere igjen. Jeg har også sett dem på Akvasia.

De fikk også inn Panda Garra og Dragon Puffer. Sist nevnte fristet meg nesten over evne, men da må jeg gjøre radikale forandringer.
MC Darup
Og jeg må jo spørre om du har sett disse i butikk?


Dahls dyrerike i Moss hadde dem inne sist jeg var der
Tone Andreassen
[QUOTE=MC Darup] Og jeg må jo spørre om du har sett disse i butikk?


Dahls dyrerike i Moss hadde dem inne sist jeg var der

Og du er 100% sikker på at de var rett, de turkise?

Selv kvalifiserte Jan Holt har ringt meg, jeg har reist dit.. og det var feil type.
MC Darup
[QUOTE=Tone Andreassen] Dahls dyrerike i Moss hadde dem inne sist jeg var der :-)


Og du er 100% sikker på at de var rett, de turkise?

Selv kvalifiserte Jan Holt har ringt meg, jeg har reist dit.. og det var feil type.

Jeg mener de hadde to typer neongoby der, men jeg så ikke så nøye på dem altså... Du kan jo ringe og høre med han
Hmm flere som har lyst på disse? Fint det så kan vi utveksle erfaringer.
Pompel
Hmm flere som har lyst på disse? Fint det så kan vi utveksle erfaringer.


Jeg har, men er ute etter flere.Og de har vært sykt vanskelige å få tak i. Butikker bestiller de men får "elegans"- typen i stedenfor. Det er den med røde finner.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap