Killien min spiser kirsebærreker.
Uff,nå er jeg lei meg. Hadde endelig fått meg en gjeng med kirsebærreker og var så happy.
Hadde de i et 40 liters kar med Ancistrusyngel og et ungt Killipar(3 og 2,5 cm.),masse planter og javamose.
Til og begynne med så jeg en og annen reke,men så var det kun den største og fineste hunreken jeg så igjen. Denne var vel 1,5-2 cm.
I morges da jeg kikket inn i karet så jeg at Killihannen var kjempestor over magen.Reagerte litt på dette for den pleier ikke å være så storspisende. Følgte derfor litt med den.
Og så begynte den å "skite" ut noe rødt, og der var reken,nesten ufordøyet . Ble helt dårlig,trodde virkelig ikke at den kunne ta så store ting i munnen.
Så det er nok der rekene er forsvunnet .
Ble så lei meg og sint at jeg tror ikke jeg har lyst til å ha Killier mer.
Så hvis noen er interessert så selger jeg dem og kjøper meg nye reker.
Hadde de i et 40 liters kar med Ancistrusyngel og et ungt Killipar(3 og 2,5 cm.),masse planter og javamose.
Til og begynne med så jeg en og annen reke,men så var det kun den største og fineste hunreken jeg så igjen. Denne var vel 1,5-2 cm.
I morges da jeg kikket inn i karet så jeg at Killihannen var kjempestor over magen.Reagerte litt på dette for den pleier ikke å være så storspisende. Følgte derfor litt med den.
Og så begynte den å "skite" ut noe rødt, og der var reken,nesten ufordøyet . Ble helt dårlig,trodde virkelig ikke at den kunne ta så store ting i munnen.
Så det er nok der rekene er forsvunnet .
Ble så lei meg og sint at jeg tror ikke jeg har lyst til å ha Killier mer.
Så hvis noen er interessert så selger jeg dem og kjøper meg nye reker.
Postet 27.06.06 kl 17:33
Postet 27.06.06 kl 18:09
Postet 27.06.06 kl 18:28
Fisker er ofte "tøffere" enn man tror, jeg er sportsfisker og det er utrolig hvor små fisk som går løs på sluker som er like store som dem selv eller større... Det er heller ikke uvanlig at "fredelige" fisk angriper fisk som sitter fast på kroken, da disse oppfattes som svekket og lette bytter.... Det er en hard verden der nedi
Postet 27.06.06 kl 19:10
Postet 27.06.06 kl 20:12
Postet 03.07.06 kl 08:24
Postet 03.07.06 kl 09:04
Postet 03.07.06 kl 18:17