Nye akvarieforum.

Jeg var og tittet på den nye akvarieforum en tur. Den likte jeg ikke må jeg si. Vanskelig å finne frem og bare rot. Og man må jo kunne alle latinske navn for å registrere oppdrett. Håper ikke det samme skjer her på akvaforum, for her kan jeg jo enda finne frem rundt på siden uten å ha laget sidene selv.
Det er sikkert bare en vanesak for de som bruker det forumet. Alltid litt merkelig når et nettsted skifter design.

Men de bør kanskje sette i gang en gruppe som kan ta kvalitetssjekk av stavingen i forum-overskrifter og lignende (altså ikke brukernes innlegg, men forumets tekst)

De har stavefeil overalt..... som f.eks."interresert".
Gammel vane vondt og vende
Skal jo ikke alltid være enkelt og bli vant med noe nytt nei. Men noen ganger er det jo gjort så vanskelig det hele at man ikke orker og sette seg inn i det hele. Ikke så lenge det finnes bedre alternativer andre steder.
Siden er jo på langt nær ferdig! Når de er i "mål" med alt, blir siden helt sikkert veldig bra! Det er klart det virker innviklet når det blir endret på noe kjent.

For min egen del synes jeg det er kjipt med så mange forum (3 norske), vi er ikke så stort miljø at det skal være nødvendig med 3 slike forum i Norge.

Men... men.... det er vel slik det blir når det er mange med sterke meninger...
Får bare ta det som det er/blir, med samme annonser på 3-4 forskjellige sider og mange av de samme innleggene på de forskjellige forumene...

(Beveget meg litt utenfor det som var emnet i tråden her, men måtte bare få det ut hehe...)
Jeg kommer meg ikke inn på siden engang. :S
Får bare feilmelding... hmm?!
Hva er egentlig vitsen med å diskutere et annet forum her??
Har noen ett eller annet å utsette på det andre forumet, så kan vel vedkommende ta det opp der, og ikke her.
Da kan det jo til og med hende at problemene lar seg løse...

Så lenge ting tas opp andre steder enn til rette vedkommende, minner det mer om baksnakking og sladder enn konstruktiv kritikk.

Ok, dette innlegget høres sikkert krasst ut, men en gode tone har lett for å forsvinne dersom man begynner å diskutere feil og mangler til noen som ikke er tilstede.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap