fornuftige kunder

i dag var det ett par fornuftige kunder innom..

til morran i dag kom det en meget trivelig kunde innom butikken som sa ha hadde 3stk 15-17cm store jack dempsey i ett 160L som hadde lagt egg opp til flere ganger så spurte han om det var for liten plass, så sa jeg de trives tydeligvis siden de legger egg men det er nok i minste laget for noen så store fisk... så sa han: vet du om noen som har ett større kar som vil ha de gratis a? ja jeg vet faktisk om en og det er meg, har ett 375L som de kan gå i med 3 andre jack dempsey'r.. 2timer seinere kom han med de til meg

nr 2 fornuftige kunden var en som hadde en gullsøm på 15cm i ett 114L kar og ville gi den bort.. kan ta den i mot jeg sa jeg

meget fornufte kunder i forhold til en jeg hadde i går.. skulle kjøpe 5 søvhaier til og ha i 35litern
Bra det er noen som er fornuftige nok til å ønske det beste for sine svømmende venner.

Sistnevnte eksempel får meg i alle fall til å reise bust (eeehh, en talemåte. Ikke så mye bust som kan reise seg her i gården)
Du har fått en del frynsegoder, Eika
mona o
Du har fått en del frynsegoder, Eika:-)

du skulle bare vist
Jammen var du heldig Eika, men :)
Snakk om fiskelykke =))

Kjempebra at fiskene fikk et større kar å boltre seg i, bortsett fra Sølvhaiene da !!

En kunde hadde aldri fått lovt av meg å ha 5 Sølvhaier i en 35 liter.
Jeg håper vedkommende fikk med seg fisker som egner seg bedre til et så lite kar !!

Maren =))
akvafreak
Snakk om fiskelykke =)) Kjempebra at fiskene fikk et større kar å boltre seg i, bortsett fra Sølvhaiene da !! En kunde hadde aldri fått lovt av meg å ha 5 Sølvhaier i en 35 liter. Jeg håper vedkommende fikk med seg fisker som egner seg bedre til et så lite kar !! Maren =))

jeg kan desverre ikke nekte kunder og kjøpe fisk hvis jeg vil beholde jobben så kunden fikk nok vilja si
Jøsses i all verden..... er du den samme eika som ville ha Zebraer og Piraya?
det er meg ja... har nok lært litt mer siden den gangen lærer litt av og lese artikkelen til deg og knut 20 ganger hehe

etter snart 1år med 27 akvarium og fått endel mer erfaring så hjelper det seg.. men fortsatt en nybegynner som tilfeldigvis jobber i butikk
kan faktisk lære jeg å... hehe

Eika
[QUOTE=akvafreak]Snakk om fiskelykke =)) Kjempebra at fiskene fikk et større kar å boltre seg i, bortsett fra Sølvhaiene da !! En kunde hadde aldri fått lovt av meg å ha 5 Sølvhaier i en 35 liter. Jeg håper vedkommende fikk med seg fisker som egner seg bedre til et så lite kar !! Maren =))

jeg kan desverre ikke nekte kunder og kjøpe fisk hvis jeg vil beholde jobben så kunden fikk nok vilja si

Huiff da, Eika

Jaja, jeg håper de etterhvert får et større kar til de 5 Sølvhaiene

Maren =))
En total avsporing, men.....

Maren: Den katta i avataren din, den er utrolig søt!! En ordentlig liten hjerteknuser!

Eika: Flott at du tar imot fisker som eiere ikke har plass til (det er jo ikke alle butikker som tar imot "brukte" fisker)!
Hun er en hjerteknuser !!
munda
En total avsporing, men..... Maren: Den katta i avataren din, den er utrolig søt!! En ordentlig liten hjerteknuser! :D !

Kattungen i avataren min hette før "Kattja Katt", og hun var en av mine 4 kattunger Men hun flyttet til Bremnes for 4 dager siden, og hjerteknuseren har nå fått nytt navn, "Taran".

Det er faktisk Eddiedahl her på forumet som er hennes nye eier nå.

Jeg savner den lille hjerteknuseren fortsatt !!

PS ! Moderatorene får unnskylde denne lille avsporingen :P

Maren =))

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap